Allesammen super fede spil :-) - Men har efterhånden spillet dem alle så meget så nu må det være slut. Jeg vil skyde på at der er for nogle Tudsen Kroner, så jeg sætter kontoen tilsalg for 950 kr(hvis prisen er for høj så skriv en pb med anden pris)
ALLE bud i pb, tråden vil blive opdateret med bud.
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Hvis det ikke er udtrykkeligt autoriseret af EA, må du ikke sælge, købe, handle eller på andre måder overføre din konto eller enhver form for personlig adgang til EA-tjenester, indhold eller rettigheder, herunder gennem brug af auktionswebsider
Overtrædelse af denne er vel nok til, at EA kan lukke kontoen :-(
Har i ikke nogle bud har i ikke noget at gøre i tråden.
Hej med dig.
Jeg anbefaler, at du gør dig selv den tjeneste at lytte til de opmærksomme amino'er, som forsøger at fortælle dig, at du ifølge EA's regler ikke må sælge EA's spil og brugerprofil.
Da et salg således vil stride imod EA's regler, og en køber derved risikerer at købe "katten i sækken", låser vi tråden. Insisterer du på at gennemføre et salg på trods EA's regler, må du gøre det et andet sted.
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn