Hej alle sammen. Jeg er lige kommet hjem efter at have vaeret i Kina og har arbejdet som engelsklaerer i 2 aar. Jeg er nu begyndt at studere paa CBS og er saa ogsaa i gang med at starte en virksomhed ved siden af. Jeg vil sammen med min partner i Kina tilbyde folk muligheden for at bo og arbejde i Kina som engelsklaerer(der staar flere detaljer om det paa siden). Min maalgruppe er 18-30 aarige, som isaer lige er faerdige med deres uddannelse og vil ud i verden. Jeg har lavet en hjemmeside i wordpress som skal bruges til at informere om servicen og ogsaa lave blogs der kan bruges som markedsfoering og saa den bliver "search engine friendly". Min partner er en tour guide til dagligt, saa jeg tilbyder ogsaa tour guide services via hjemmesiden. Hjemmesiden er http://trychina.dk/ Jeg er meget interesseret i at hoere feedback fra jer her, baade generelt om hjemmesiden layout, og om den information jeg har skrevet op paa den. Nogle ting jeg allerede har taenkt mig at implementere: En side hvor jeg sammenligner vores services med konkurrenters, en side med en slags "sales pitch" om hvad det at tage til kina konkret giver en (disse to ting er allerede skrevet faerdigt i bloggen, men skal linkes direkte til paa sidebaren i "work in China"). Vil desuden ogsaa skrive en FAQ med de typiske spoergsmaal jeg har faaet til de moeder med interesserede som jeg har haft. Jeg vil meget gerne hoere jeres feedback til dette. Har ogsaa nogle konkrete spoergsmaal: Skal de to typer services deles op paa hver sin hjemmeside paa laengere sigt (turist delen blev tilfoejet som en eftertanke)? Skal jeg proeve at skrive nogle konkrete priser og fakta om loen osv, selvom det kan vaere svaert at forudse og skal vurderes paa individuel basis? Jeg har taenkt mig at reklamere for turister paa google ads, men for laerere har jeg taenkt mig at bruge fysiske reklamer som fx posters paa gymnasier og universiteter. Hvis der er nogle gode erfaringer I har med denne slags reklame vil jeg meget gerne hoere dem. Og ellers nogle forslag til andre maader jeg kan reklamere paa. Anyways, vil bare gerne hoere generel feedback til min ide, og til min hjemmeisde. Paa forhaand tak, Rune. |
Feedback til min ophold-I-kina hjemmeside
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)