Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til programmering af hjemmeside med blog og fotoalbum

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Sep 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle Amino'er

Jeg havde en helt fantastisk gratis blog via MySpace, men den bliver lukket for et års tid siden. Og jeg har ikke kunnet finde det helt rigtige alternativ. Nu har jeg så købt et domæne ved one.com, fordi jeg troede at jeg kunne bruge deres blog-modul. Men det giver lidt problemer, da jeg ikke kan lægge mine gamle blogindlæg derpå og således oprette historikken. Samtidig virker deres fotosystem ikke særlig godt, synes jeg... Jeg har prøvet wordpress og blogger.com, men synes ikke rigtig jeg kan få det som jeg gerne vil have det:-(

Jeg har ikke selv erfaring med at programmere men jeg håber at nogen derude kan hjælpe mig med at lave min helt egen blog. Det skal være simpelt bare med blogtekst i højre side af skærmen og fotoalbum i venstre side... det skal være albums, hvor man ligger billeder ind med kommentarer og ikke billede i blogindlægget. Det skal efterfølgende være muligt for mig at oprette indlæg på bloggen fra en hvilken som helst pc med internet...Er det muligt at lave??

På forhånd tusind tak for jeres hjælp.
Mvh Marianne
Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 481
Fra  Billigmagento.dk Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marianne,

Det er da en ærgerlig historie med den gamle blog. Jeg anbefaler at du får en Wordpress blog. Hvis du har mod på det kan vi tage en snak via Skype?

Mvh. Frederik

Tilmeldt 2. Sep 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Frederik
Tak for dit svar, men jeg tror ikke jeg er til wordpress... det jeg har set indtil videre synes jeg ikke om:-(
Mvh Marianne
Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 481
Fra  Billigmagento.dk Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jeg da ked af at høre. Det er ellers super brugervenligt. Er du heller ikke frisk på en præsentation? :)

Fra Odense C
Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marianne.

Jeg kan nemt og hurtig lave en side til dig, og da jeg mangler referencer laver jeg det rigtig billigt.

Og til dit spørgsmål om man kan lave så at du kan oprette indlæg fra hvilken som helst pc med internet er svaret Ja!.

Kontakt mig hvis det har interresse :)

Mv.h

Nikolaj Herting Olsen

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Marianne:
Hej Frederik
Tak for dit svar, men jeg tror ikke jeg er til wordpress... det jeg har set indtil videre synes jeg ikke om:-(
Mvh Marianne

Må jeg være fræk og spørge om dit budget ?Wink

Det spiller vel også ind i dit valg.

Jeg har set at du i en tidligere tråd har takket nej til en løsning på 3.000 og efterfølgende åbenbart heller ikke "modtagelig for et bud på 1.000 kr.

Men du er måske i en branche hvor "pengene rækker langt". Er selv i en branche hvor man forsøger at presse priserne i bund. Men jeg kan da oplyse at det får man ikke altid den gode løsning. Køb "billigt" kan være meget dyrt også indenfor IT. Og hvad med garanti m.m. ?

God weekend

Ib Abildgaard

Råd & Mal

P.S. Hos mig kan du hellere ikke få malet meget for 1.000 kr.

Men måske sort i Polen 

 

Tilmeldt 2. Sep 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Ib
Jeg har ikke besluttet mig endnu, fordi jeg ikke er sikker på, hvordan det skal være... det med hjemmesider er helt nyt for mig, og jeg vil gerne være sikker på at jeg får det gjort rigtig!
Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at kigge på denne:

http://www.createblog.com/

Det ser ud som om det er myspace kompatibelt, så der kan du måske oprette noget der ligner dit gamle system.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Marianne:
Hej Ib
Jeg har ikke besluttet mig endnu, fordi jeg ikke er sikker på, hvordan det skal være... det med hjemmesider er helt nyt for mig, og jeg vil gerne være sikker på at jeg får det gjort rigtig!

YesBeerYes

Yderst fornuftigt.

Pas på også herinde på Amino

God weekend.

Ib

Råd & Mal

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)