Hej Simone.
det kan jeg godt forstår du vil hører mere om . da jeg hørte om mulighed var jeg solgt. og jeg vidste at man kunne finde nye kunder den vej.. Jeg er en af de første i danmark der har købt programer.
den først program er hvor man køber sig et program og den kan. prøv Træning Page højdepunkter enkle trin til succes at få din virksomhed op fra jorden eller tage den til næste niveau! Herfra kan du udskrive telefon scripts, lære hvordan man opbygger et stort team, og få alle hemmelighederne til at maksimere dine resultater. Følg disse nyttige tips til turbo din virksomhed.
og prisen tar vi hvis det er noget du kan bruge til din forretning
den anden mulighed er : at man også købe et program. i denne pakke får du chance at spare penge og tjene penge selv. for eks hvis du vil spare penge kan du se her hvordan en spare nogle penge.
Jeg har været inde og søge efter et par sko: Nike free run, som i Stadium koster 899,-. Jeg brugte Genien og fandt den til 630,- incl fragt fra England. En super dejlig oplevelse, når man kan spare så mange penge.
og mulighed for at hjælpe din forretning er at hvis man sætter sin hjemmeside ind på side så hver gang en trykker på den så får du penge for dem end google og + du får nok nye kunder. det er smart.
hvis du vil hører mere om disse produkter afholder vi webinar over det. fordi vi er så nye i verden med det at vi skal bare ha nogle til at prøve disse produkter og når det hjælper ens forretning er det kun godt :)
håber disse info kan bruges? glæder mig til at hører fra dig igen. Mvh Per Jensen Og vedr priser det kan vi ta hvis det er noget for dig. for som sagt markedesfører sig er ikke gratis det koster penge. og her er det meget billigt