Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad sker der dog? Hvor kommer alle de udlandske fra?

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Præcist! Jeg vil ikke sige, at links fra kommentarer på et hav af blogs ikke har en effekt. Det kan de have - men det er bare "farligt" at læne sig op ad disse alene. Derfor spurgte jeg ind. Jeg taler hver uge med mennesker, der har "linkbuildet" via diverse billige systemer med et hav af kommentarlinks uden at have fået noget ud af det. Derfor vil jeg bare advare mod at tro, at de kan stå alene. Intet kan stå alene i SEO - absolut intet.

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 22:38

Thomas hvis du er interesseret, så er du velkommen til at se mine sites og deres backlinks profil - og om de vitterligt burde være placeret hvor de er, med de skod-kvalitets backlinks de har.

Første minus karma er allerede i hus, så jeg stopper her.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 22:40

Maelstrom:

Thomas hvis du er interesseret, så er du velkommen til at se mine sites og deres backlinks profil - og om de vitterligt burde være placeret hvor de er, med de skod-kvalitets backlinks de har.

Første minus karma er allerede i hus, så jeg stopper her.

Send mig et link til en af dem med det/de keywords, der er boostet med kommentarlinks. Jeg vil gerne kigge - nysgerrighed bliver ingen dummere af ;-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:32

vis du kan give en relevante viden giver det lidt normalt men ikke altid , de fleste siger bare hej flot side eller vis den babes side skriver du flotte bryster og der kommer 1000 ens den anden siger super flotte bryster den næsten siger super super flotte bryster 

De bliver næsten altid slettet og vis de beholdes kan google godt se de 1000 ens og vis du har  skrevet 1000 gange hej flot side giver det selvfølgelige ikke noget , derved tænk vis du begynder på dette her, husk få relevante det er bedre end 1000 vis hejsa flot side 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:34

Ups dobbelt post undskyld

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)