Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad sker der dog? Hvor kommer alle de udlandske fra?

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Phillip Dyhr Hobbs:

Yeah, they would put their url in that area to "add Url"

and try to hope it helps them with seo,,,,

So many indians,,,,

Lucky that google is getting smarter and they just waste their time, like mr demibb or was it mr rosenstandt was saying at iværk og værkst....

Det giver backlinks.. og det virker.

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 21:46

Maelstrom:

Jeg troede ellers ikke at no-follow links gav noget...

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 21:49

Maelstrom:

Gør det?

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 21:49

Fejlbesked.

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:58

Thomas, nu ikke så mystik.... :-) Får de noget ud af det?

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Skrevet kl. 22:01

Thomas Rosenstand:

Maelstrom:

Gør det?

Hej Thomas

Ked af at sige det, men det virker... jeg har flere eksempler at give, men ikke offentligt.

Morten kender en af mine sider som har fået backlinks på den måde, og det virker.. Fra nr. ca. 50 til nr. 4 på Google over 3-4 måneder.

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 22:05

Maelstrom:

Hej Thomas

Ked af at sige det, men det virker... jeg har flere eksempler at give, men ikke offentligt.

Morten kender en af mine sider som har fået backlinks på den måde, og det virker.. Fra nr. ca. 50 til nr. 4 på Google over 3-4 måneder.

Og du ved, det er grundet spamkommentarer på blogs med overvejende nofollow på altså. Hvordan har du dokumenteret, at de er årsagen til fremgangen? Og der er INTET andet foretaget på det site, der har fået fremgangen i den periode? Ingen reelle links? Intet nyt indhold? Ingen tweets? Intet på Facebook?

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Skrevet kl. 22:16
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

@Thomas

Jeg kan på Google Webmaster tools se fremgang på ALLE de sites der linkbuildes på via metoden. Jeg kan også godt sende dig SS på mail som dokumentation, da du vil kunne se en klar fremgang på disse sites - og de er meget statiske.

Selvf. kan der være kommet et reelt link til mine sites i perioden, og nogen af dem har der været lavet lidt on-site optimering (ikke meget), andre har ingen optimering fået.

Det er dog yderst mystisk, at alle de sites jeg har benyttet metoden på, over de sidste 3 måneder, alle er gået frem - hver og et.

Men lad os bare sige, at jeg må have en skrue løs :) Jeg er godt klar over, at den omvendte bevisbyrde ligger hos mig. Så lad os bare lade den ligge her.

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 22:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Maelstrom:
Men lad os bare sige, at jeg må have en skrue løs :) Jeg er godt klar over, at den omvendte bevisbyrde ligger hos mig. Så lad os bare lade den ligge her.

Nej sgu da! Jeg er bare ægte interesseret. Når jeg laver forsøg, tester jeg med flere sites. Eller kan man jo ikke stole på resultatet af testen. Og hvis du både laver kommentarlinks og noget andet på én gang, ved du jo ikke, hvad der gør forskellen?

At du kan se links i GWT har altså ingen sammenhæng med, om de giver noget. Du kan jo se masser af nofollow links i GWT også.

Men cool nok - vi lader den bare ligge så. Jeg var bare nysgerrig efter, under hvilke præmisser der var testet.

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Skrevet kl. 22:33

Hej Thomas

Jeg har naturligvis ikke "testet" det ene kontra det andet, så jeg kan ikke give dig statistiske data eller andet på at det er faktoren ;) 

Da jeg blev bekendt med metoden har den bare været det stort set eneste jeg har brugt - og det virker for mig :)

Jeg vil tro, at man skulle oprette et "dummy" domæne og teste det på, hvis man vitterligt ønskede det bekræftet. Det er bare sjældent man ikke bruger "alle tricks" til at få sine domæner frem på - det inkluderer Facebook, at der linkes fra ens andre blogs, rigtige comment links osv. som du naturligvis ved alt om :) Det ødelægger dog naturligvis beviset.

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)