Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken webshop løsning

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Jan 11
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

hej aminoer

jeg har fundet frem til og vil ha betalingsløsning til min kommende webshop via euroline og epay, men strå og skal vælge hvilken webshop løsning jeg skal lave den på.

har en god ven som vil hjælpe med esing af siden ang. knapper og logo, men da han ikke er god til opsætning af selve hjemmesiden og få beatling på den osv. så ved jeg ikke om det skal være magento, prestashop eller et ehlt andet program (vil ikke betale for sleve opsætningen af webshoppen da det må kunne gøres selv med de gratise progammer)

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 19:22

lykkefalck:

hej aminoer

jeg har fundet frem til og vil ha betalingsløsning til min kommende webshop via euroline og epay, men strå og skal vælge hvilken webshop løsning jeg skal lave den på.

har en god ven som vil hjælpe med esing af siden ang. knapper og logo, men da han ikke er god til opsætning af selve hjemmesiden og få beatling på den osv. så ved jeg ikke om det skal være magento, prestashop eller et ehlt andet program (vil ikke betale for sleve opsætningen af webshoppen da det må kunne gøres selv med de gratise progammer)

Hej Lykkefalck.

Tag et kig på google, der findes talrige sammenligninger af Magento vs. prestashop.

-Vi mener naturligvis at Magento er det eneste sande og skønne, men vi er muligvis lidt partiske i den anbefaling Wink

Mht. ePay og euroline, så er det et godt valg for de fleste.  En stor del af vores kunder melder positivt tilbage om begge.

God vind med shoppen og god weekend!

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:27

Hej lykkefalck.

Vil du forklare mig og måske andre hvorfor du vil have betaling via euroline og epay?

Skal din webshop primært betjene udenlandske kunder?

Hilsen Povl

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 19:37

Povl:

Hej lykkefalck.

Vil du forklare mig og måske andre hvorfor du vil have betaling via euroline og epay?

Skal din webshop primært betjene udenlandske kunder?

Hilsen Povl

Hej Povl.

ePay/Euroline combo´en indløser danske VISA/Dankort uden problemer. + Der afregnes dagligt.

Skulle man ønske at modtage rene Dankort, (hvis de stadig eksisterer) kobler man blot PBS/NETS på som multiindløser hos ePay og laver en national indløsningaftale hos PBS.

Det fungerer ganske glimrende. (Vi bruger selv samme setup)

Eneste hage er at man ikke kan modtage American Express på en Euroline-aftale, til gengæld får man gratis en Diners-kort aftale sammen med VISA og MasterCard.

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Tilmeldt 27. Jan 11
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 20:11

povl, har desværre ikke pengene til en pbs aftale, da det er for dyrt til og starte med.

og valgte epay og euroline da jeg ikke vil vælge paypal for at undgå og miste kunderne på den måde

men har i tanke om og få pbs senere vis webshopen blir vellykkende

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:39

Fair nok.

Så længe kunderne føler sig trygge ved den betalingsgateway der popper op..

Hilsen Povl

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)