hej aminoer jeg har fundet frem til og vil ha betalingsløsning til min kommende webshop via euroline og epay, men strå og skal vælge hvilken webshop løsning jeg skal lave den på. har en god ven som vil hjælpe med esing af siden ang. knapper og logo, men da han ikke er god til opsætning af selve hjemmesiden og få beatling på den osv. så ved jeg ikke om det skal være magento, prestashop eller et ehlt andet program (vil ikke betale for sleve opsætningen af webshoppen da det må kunne gøres selv med de gratise progammer) |
lykkefalck:hej aminoer
jeg har fundet frem til og vil ha betalingsløsning til min kommende webshop via euroline og epay, men strå og skal vælge hvilken webshop løsning jeg skal lave den på.
har en god ven som vil hjælpe med esing af siden ang. knapper og logo, men da han ikke er god til opsætning af selve hjemmesiden og få beatling på den osv. så ved jeg ikke om det skal være magento, prestashop eller et ehlt andet program (vil ikke betale for sleve opsætningen af webshoppen da det må kunne gøres selv med de gratise progammer)
Hej Lykkefalck.
Tag et kig på google, der findes talrige sammenligninger af Magento vs. prestashop.
-Vi mener naturligvis at Magento er det eneste sande og skønne, men vi er muligvis lidt partiske i den anbefaling
Mht. ePay og euroline, så er det et godt valg for de fleste. En stor del af vores kunder melder positivt tilbage om begge.
God vind med shoppen og god weekend!