Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal lave en E-bog ( Hjælp til start )

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Sep 11
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg sider med mange ideer snart, og en af dem er at lave en e-bog, men hvordan skal jeg lave den ?

(Indholdet er skrevet /næsten færdigt) - og er skrevet i "word" program, men hvad gør jeg så ?

Den skal udgives på min wordpress side ! hvor man tilmelder sig nyhedsbrev så får man den tilsendt, eller automatisk send.

Bliv forfatter og få søgemaskineoptimering gratis. http://www.amino.dk/members/Startmedos/default.aspx 

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 18:49

Jeg følger lige tråden, håber det er iorden

Best regards

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:03

Så henter du et program som overføre Word til PDF også putter du PDF filen i din autosvar mail med lidt tekst.

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 16. Sep 11
Skrevet kl. 19:13

Tusinde tak. skulle have startet denne tråd før, det er meget hurtigere her inde, takker.

Bliv forfatter og få søgemaskineoptimering gratis. http://www.amino.dk/members/Startmedos/default.aspx 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:15

Det går altid hurtigt her inde :-) Andre spørgsmål kontakt mig på mail admin(A)e-sorensen.dk

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 19:40

IværksætterGen:

Så henter du et program som overføre Word til PDF også putter du PDF filen i din autosvar mail med lidt tekst.

- Emil

Og har du den nyeste version af Word, behøves du ikke tillægsprogrammer idet den har en funktion der hedder "Gem som PDF eller XPS.

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Tilmeldt 25. Dec 05
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 19:50

Nick Nørgaard:

IværksætterGen:

- Emil

Og har du den nyeste version af Word, behøves du ikke tillægsprogrammer idet den har en funktion der hedder "Gem som PDF eller XPS.

Som ikke virker specielt godt - i hvert fald i Office 2007. Hent i stedet PDFCreator, installer, tryk ctrl+p, vælg PDFCreator under printer og gem.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 20:01

Magnus:
Som ikke virker specielt godt - i hvert fald i Office 2007. Hent i stedet PDFCreator, installer, tryk ctrl+p, vælg PDFCreator under printer og gem.

Word 2007 har det ikke indbygget uden installation af plugin?

Jeg har ingen problemer med at lave PDF-filer i Word 2010.

Tilmeldt 25. Dec 05
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 20:19

Emil:

Word 2007 har det ikke indbygget uden installation af plugin?

Nej okay - med Microsofts eget PDF add-in.

Tilmeldt 16. Sep 11
Skrevet kl. 05:44

;) jamen jamen det har min version, det gør alt meget nemmer igen, jeg takker endnu engang for alle de gode svar.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)