Skal lave en E-bog ( Hjælp til start )
Tilmeldt 16. Sep 11
Startmedos
Skrevet
23-09-2011 kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej jeg sider med mange ideer snart, og en af dem er at lave en e-bog, men hvordan skal jeg lave den ?
(Indholdet er skrevet /næsten færdigt) - og er skrevet i "word" program, men hvad gør jeg så ?
Den skal udgives på min wordpress side ! hvor man tilmelder sig nyhedsbrev så får man den tilsendt, eller automatisk send.
|
Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Kim
Skrevet
23-09-2011 kl. 18:49
Jeg følger lige tråden, håber det er iorden
Best regards
|
Tilmeldt 27. Sep 10
Så henter du et program som overføre Word til PDF også putter du PDF filen i din autosvar mail med lidt tekst.
- Emil
|
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Tilmeldt 16. Sep 11
Startmedos
Skrevet
23-09-2011 kl. 19:13
Tusinde tak. skulle have startet denne tråd før, det er meget hurtigere her inde, takker.
|
Tilmeldt 27. Sep 10
Det går altid hurtigt her inde :-) Andre spørgsmål kontakt mig på mail admin(A)e-sorensen.dk
- Emil
|
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Nick Nørgaard
Skrevet
23-09-2011 kl. 19:40
Så henter du et program som overføre Word til PDF også putter du PDF filen i din autosvar mail med lidt tekst.
- Emil
Og har du den nyeste version af Word, behøves du ikke tillægsprogrammer idet den har en funktion der hedder "Gem som PDF eller XPS.
|
Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard
Tilmeldt 25. Dec 05
Magnus
Skrevet
23-09-2011 kl. 19:50
- Emil
Og har du den nyeste version af Word, behøves du ikke tillægsprogrammer idet den har en funktion der hedder "Gem som PDF eller XPS.
Som ikke virker specielt godt - i hvert fald i Office 2007. Hent i stedet PDFCreator, installer, tryk ctrl+p, vælg PDFCreator under printer og gem.
|
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Emil
Fra
Eos Web I/S
Skrevet
23-09-2011 kl. 20:01
Som ikke virker specielt godt - i hvert fald i Office 2007. Hent i stedet PDFCreator, installer, tryk ctrl+p, vælg PDFCreator under printer og gem.
Word 2007 har det ikke indbygget uden installation af plugin?
Jeg har ingen problemer med at lave PDF-filer i Word 2010.
|
Tilmeldt 25. Dec 05
Magnus
Skrevet
23-09-2011 kl. 20:19
Word 2007 har det ikke indbygget uden installation af plugin?
Nej okay - med Microsofts eget PDF add-in.
|
Tilmeldt 16. Sep 11
Startmedos
Skrevet
24-09-2011 kl. 05:44
;) jamen jamen det har min version, det gør alt meget nemmer igen, jeg takker endnu engang for alle de gode svar.
|