Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode leverandører?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer! :) 

Jeg leder efter gode og troværdige hjemmesider, hvor man kan finde leverandører til næsten ALT- Jeg har kigget lidt på Alibaba.com, men kunne godt tænke mig at kigge på nogle andre. 

- Så send endelig alle de hjemmesider i kender til og god weekend :)

Tilmeldt 20. Aug 11
Skrevet kl. 11:43

Er der slet ingen?

Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 435
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 11:50

Hej med dig!

Fornitore - Fornitore er et forum jeg har lavet, da jeg, som du selv gør, søgte en leverandør. Der er dog kun 2 brugere derinde, - mig selv, og en anden her fra Amino - men hvis du tilmelder dig, er du jo bare med til at brede forummet ud :-)
Formålet med Fornitore er, at leverandørene kan få gratis "reklame" for hvad de har at byde på, og så kan andre som søger leverandører gå derind og finde deres leverandør :-) 

Jeg håber, du vil registrere dig! Jeg har også et andet projekt kørende udover Fornitore, så derfor ser det lidt halvfærdigt ud, men det er faktisk klart og brugervenligt, så du er velkommen til at tilmelde dig! Jeg skal nok lige se, om jeg kan få nogle andre til det også :-)

De bedste hilsener,
Sebastian Stoll. 

Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 11:51

PS. Fornitore har ikke fået et .DK-domæne endnu, da jeg gerne lige ville have brugerne fra Aminos mening om konceptet :-)

Tilmeldt 20. Aug 11
Skrevet kl. 12:01

Okay - Den vil jeg kigge på :)

Kender du andre? 

Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 12:11

Hej igen.

Naaah.. Det er derfor jeg lavede forummet - jeg kender desværre ikke rigtig nogle sider :-)

De bedste hilsener,
Sebastian Stoll. 

Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 149
Fra  FanGrej.dk Skrevet kl. 12:12

Hej :-)

Det kommer selvfølgelig helt an på, hvad du vil sælge. Der findes mange asiatiske handelsstationer på internettet, hvor der befinder sig mange forskellige leverandører. Hvis du vil have et par eksempler, skal du være velkommen til at sende mig en PB. 

Husk at være opmærksom på, at det er ulovligt at videresælge kopivarer. Så fremgår der et indgraveret logo eller lign. på produktet du vil købe, skal du altså sikre dig, at det er ægte varer. Sådan har jeg i hvert fald forstået det... Og af egne erfaringer har jeg opdaget, at de fleste varer fra de asiatiske handelsstationer er "fake". :-) 

Fortsat god weekend!

Daniel Lauridsen

Tilmeldt 20. Aug 11
Skrevet kl. 11:09

PB sendt :) 

- Er der andre? 

Fra Farum
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 99
Fra  AP Group I/S Skrevet kl. 14:29

AP Group beskæftiger sig med køb, salg & videreformidling af varepartier.

Tilmeldt 20. Aug 11
Skrevet kl. 12:39

Okay, tak - Tænkte på om du havde kontakt til leverandører af vielsesringe og forlovelsesringe? 

- I andre er mere end velkomme til at svare :) 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)