Hej Lars
Du har givetvis brug for en gennemgribende renovering af din hjemmeside.
Her er mine anbefalinger til forsiden:
1. De farverige billeder af de 3 planter tager al opmærksomhed fra din navigation.
2. Din navigation har tilsvarende næsten ingen kontrast: Gør den hvide tekst i banneret sort.
3. Hvorfor er det første billede der møder mig et billede af Christina?
4. Hvad skal få mig til at sige: "WOW - den her hjemmeside MÅ jeg simpelthen se nærmere på? (Hint: Lige nu havner jeg i en blindgyde når jeg klikker på det mest naturlige: De farvestrålende billeder.)
5. Den fede tekst du skriver på forsiden er beregnet til at fremhæve visse dele af teksten. Når du skriver alt med fed fremhæver du intet. Det eneste du opnår at gøre al teksten sværere at læse.
Hvis du vi skrive synligere så skriv større, ikke federe.
6. Logoet, "Kunstige Planter" er faldet ned. Det skal op øverst til venstre og gøres klikbart ,så du altid kan komme til forsiden ved at klikke på logoet (på hele hjemmesiden).
7. Teksten: "Erhvervsside" og "Shop" er hvid på lyseblå og er derfor uden kontrast. Bør være sort.
8. Hvis du gerne vil have folk til at gå videre skal "Erhvervsside" og "Shop" være farverige og tydelige og bør rykkes op hvor billedet af Christina er lige nu.
Samtlige andre sider bør gennemgås på tilsvarende måde da de alle har hver deres problemer.
Hvis du ikke allerede har fået hjælp til AdWords kan du kigge nærmere på vores side, der viser hvordan vi hjælper virksomheder med AdWords annoncering.
Venlig hilsen,
Christian