Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Optimering af markedsføring

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Hvis du allerede har salg på siden, så var det måske en ide at spørge dine kunder om nogen forskellige ting først.

Der findes en masse gratis systemer, som kan hjælpe med dette.

Derefter ved du lidt mere om dine kunder, og du kan så blive lidt skarpere på målgruppe og hvordan du skal kommunikere. Email markedsføring, sociale medier, er oplagt til din side.... Seo mm er selvfølgelig også oplagt!

Der er altid meget at gøre, men anbefaler at starte med at lave en plan, og planen er måske lættest at ligge hvis du ved hvem dine kunder og besøgende er....

Hvor meget trafik har du, og hvordan fordeler det sig?

/ Michall

Fra København
Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 23:36

Husk også at der er andre kanaler end nettet. f.eks telefon eller personligt fremmøde.

Træfældning udføres på Sjælland - Ring og få et tilbud.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 00:10

Hej Lars

Du har givetvis brug for en gennemgribende renovering af din hjemmeside.

Her er mine anbefalinger til forsiden:

1. De farverige billeder af de 3 planter tager al opmærksomhed fra din navigation.

2. Din navigation har tilsvarende næsten ingen kontrast: Gør den hvide tekst i banneret sort.

3. Hvorfor er det første billede der møder mig et billede af Christina?

4. Hvad skal få mig til at sige: "WOW - den her hjemmeside MÅ jeg simpelthen se nærmere på? (Hint: Lige nu havner jeg i en blindgyde når jeg klikker på det mest naturlige: De farvestrålende billeder.)

5. Den fede tekst du skriver på forsiden er beregnet til at fremhæve visse dele af teksten. Når du skriver alt med fed fremhæver du intet. Det eneste du opnår at gøre al teksten sværere at læse.
Hvis du vi skrive synligere så skriv større, ikke federe.

6. Logoet, "Kunstige Planter" er faldet ned. Det skal op øverst til venstre og gøres klikbart ,så du altid kan komme til forsiden ved at klikke på logoet (på hele hjemmesiden).

7. Teksten: "Erhvervsside" og "Shop" er hvid på lyseblå og er derfor uden kontrast. Bør være sort.

8. Hvis du gerne vil have folk til at gå videre skal "Erhvervsside" og "Shop" være farverige og tydelige og bør rykkes op hvor billedet af Christina er lige nu.

Samtlige andre sider bør gennemgås på tilsvarende måde da de alle har hver deres problemer.

Hvis du ikke allerede har fået hjælp til AdWords kan du kigge nærmere på vores side, der viser hvordan vi hjælper virksomheder med AdWords annoncering.

Venlig hilsen,

Christian

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 23. Sep 11
Indlæg ialt: 7
Fra  KunstigePlanter.dk Skrevet kl. 09:57

Hej jens

Tusind tak for dit korte, men meget befriende indlæg. Jeg har fået utrolig meget respons fra mange og alle fokuserer udelukkende på adwords, landingpages mv, Du har nemlig helt ret. Oprindelig var siden udelukkende ment som et udvidet visitkort som vi kunne henvise pt. erhvervskunder til, men efterhånden har vi (og vores webbureau) nok fokuseret for meget på antal klik og besøgende mv.

Ingen tvivl om at lige netop det du omtaler - er vores vej til succes. Det udvidede visitkort kan dog absolut ikke undværes.'

ha en god dag

Lars

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 23. Sep 11
Fra  KunstigePlanter.dk Skrevet kl. 10:00

Hej Christian

Mange tak for meget konkrete og nu når du skriver det - helt oplagte forslag til ændringer. Vi vil helt sikkert følge dine råd.

Lars

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 23. Sep 11
Fra  KunstigePlanter.dk Skrevet kl. 10:05

Hej til alle aktive her på Amino.

Det var første gang jeg forsigtigt prøvede med et lille indlæg - Tusind tak til alle for meget possitiv og konstruktiv feedback. I er rigtig mange dygtige hoveder derude og det er et fedt medie at bringe problemstillinger på bane.

Lige en tak til alle dem der er kommet med konkrete tilbud, men vi trækker lige vejret og sortere lidt i det.

Lars Grøn

KunstigePlanter.dk

Tilmeldt 29. Sep 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:17

Jeg tror bestemt også at det er denne form for ændringer man skal starte med, derefter kan man begynde at lave om i kampagner etc.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)