Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adwords på en side som ikke er indexseret hos google!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige et spørgsmål.. Jeg har lavet en adwords kampagne til www.skrotbilexperten.dk og status er: kvalificeret

Men jeg kan ikke fremprovokere annonce ved eks. at skrive den præcise overskrift - høj skrotbil præmie idag -

kan man godt henvise via adwords til en side som ikke er indexseret hos google??

Håber ikke der er for mange der har dårlig karma ved at klikke sig ind på annoncen hvis de finder den -uden at have intentioner om at få afhentet sin skrotbil :-)

Mvh Omar og på forhånd tak for jeres svar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 23:09

du skal tilføje søgeord - har du gjort det?

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 23:17

Din annonce skal ændre status til "godkendt" før den bliver vist i søgeresultaterne. Og den skal sikkert godkendes manuelt, da dit site ikke er indexeret endnu. google vil jo stadig haave kvalitet i resultaterne og vil ikke lede brugerne hen til et site der i deres "mytologi" ikke eksisterer (de ved jo ikke sitet er der, når det ikke er indexeret) - Så bedste råd må være at få sitet indexeret.. Nu lagde jeg ikke mærke til om du linkede til din side i tråden, - hvis ikke så smid et link op, - så bliver dit site fhv. hurtigt indexeret.

/Ulrik

P.S. - Og ja, som før nævnt er det ret vigtigt at du har angivet søgeord til din annonce før den bliver vist..:P

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 23:22

Hej Omar.

1 Din hjemmeside kommer nu højest på de organiske søgninger du ikke kunne findes på.

2. Google hader Squeeze pages - hjemmesider der bare består af een side.

Det kan være årsagen til at du ikke bliver vist.

Det kan også være fordi du byder for lidt, skriver en dårlig annoncetekst, eller at du har fundet en søgefrase, som ingen søger på eller en kombination af alle 4 ting.

Men det kan også være mange andre ting, der er årsagen.

Venlig hilsen,

Christian

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 07:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Omar.

Du bør bruge Google AdWords eget værktøj til "preview" af din annonce. Log ind i AdWords interfacet og find "Annonceeksempel og diagnose" under hovedmenupunktet "Rapportering og værktøjer".

Så får du et mere realistisk billede af, om din annonce vises eller ej - og evt. også hints til, hvorfor den ikke vises.

Jeg kan for øvrigt se din annonce - du bør arbejde lidt med din Display-URL og eksempelvis skrive

www.skrotbil-experten.dk/skrotpræmie

i stedet for bare

www.skrotbil-experten.dk

Det vil både rykke din annonce en smule højere op i listen af annoncer og samtidig gøre annoncen mere attraktiv for folk, der ser den. (=> flere klik).

Jeg kan også se, at du har valgt at bryde din annoncetekst sådan her

Træt af bilskrot? Få nemt 2100,-kr
for skrotbilen Afhentning tilbydes

Det er ok, når din annonce vises ud i side, men hvis/når din annonce vises øverst, så vil det komme til at se helt tosset ud, noget i stil med:

Træt af bilskrot? Få nemt 2100,-kr
www.skrotbil-experten.dk
for skrotbilen Afhentning tilbydes

Måske denne annoncetekst ville være bedre?

Få skrotpræmie for din gamle bil.
Vi henter din bil. Du får 2.100,-.

Mvh Troels.

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 16:15

tusind tak for alle svar. skrotbilexperten.dk er i mellem tiden blevet indexseret. og jeg har fortaget nogle ændringer i annoncen. blandt andet det med url visning, med høj skrotpræmie. 

Jeg afventer nu på adwords godkendelsen. -må være blevet forvirret over at kampagnen var "aktiv" som jeg troede implicit betød at den så også var godkendt.

Mange tak og hilsen Omar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)