Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger hjælp fra personer, der har erfaring inden for markedsføring og stiftelse af foreninger

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Feb 11
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu skal I høre... 

Jeg er uhyre interesseret i trading og investering. Da jeg først hørte om en forening, der afholder kurser inden for dette, undersøgte jeg naturligvis muligheden for at deltage i sådan et kursus. Problemet var bare, at de kun afholdtes i Århus og København, og da jeg bor i Aalborg og er studerende (med få økonomiske midler), så var det ikke en mulighed. Jeg tog derfor kontakt til stifteren af foreningen, og efter en del konversation aftalte vi, at jeg skulle undersøge markedet i Aalborg for sådanne kurser samt forhøre mig om de markedsføringsmæssige muligheder, der er i Aalborg med henblik på at ramme studerende - naturligvis de mest økonomisk orienterede. Det ene førte til det andet, og jeg står nu med lyst og mulighed for at starte en hel afdeling op i Aalborg. 

Foreningen opretter desuden et investeringspanel, der forvalter de indtjente penge, der skulle være for disse kurser. På denne måde er det alle tiders for studerende at udbedre deres CV, men samtidig også få et indblik i og lære om den finansielle verden samt det tekniske og praktiske indhold i trading og investering. 

Mit spørgsmål er så til jer, Aminoer, om I på nogen måde har nogle idéer til, hvordan jeg bedst muligt får spredt budskabet, for at afdække muligheden for interesserede, og hvordan jeg bedst muligt får markedsført foreningen, uden at jeg kommer til kort, hvad angår kapital

Jeg er åben for alle forslag, og hvis nogle har erfaring inden for stiftelse af lignende foreninger eller blot foreninger i al almindelighed, er jeg meget interesseret i at høre erfaringer og gode råd fra jeres side. 

Foreningen hedder Financelab og kan findes på financelab.dk. Det skal siges, at jeg har taget kontakt til Aalborg Universitet med henblik på at få lov til at markedsføre sig en smule på deres hjemmeside samt gennem deres Facebookside, og jeg krydser fingre for, at det lykkes. 

I er velkommen til også at skrive en privatbesked eller en mail på daniel@borupix.dk, hvis I føler lyst til det. Er du studerende fra Aalborg med interessere for trading og investering så send mig en mail eller privatbesked også!

Jeg håber I kan hjælpe, og I skal være mere end velkommen til at stille spørgsmål til foreningen, eller hvad der nu måtte falde jer ind i forbindelse med denne tråd

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Feb 11
Skrevet kl. 20:39

Jeg tillader mig lige at tilføje, at jeg naturligvis også søger interesserede fra Aalborg, der kan give nogle gode råd eller har interesse for trading og investering. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Feb 11
Skrevet kl. 18:53
Fra Vejle
Tilmeldt 27. May 11
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 10:55

Lyder spændende - er lige med på en lytter.

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Feb 11
Skrevet kl. 11:48

Mathias Kristensen:
Lyder spændende - er lige med på en lytter.

Du skal være hjertens velkommen :-) 

Nu må vi bare håbe, at der er nogle, der kan hjælpe. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)