Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har trafikken, men hvordan kan den blive profitabel?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

For godt 5 mdr startede jeg sitet: Nemprogrammering.dk

Her har jeg efterhånden 4000 unikke besøgende/ mdr og det er stadig støt stigende...

Jeg tjener lidt på reklamer og det er med til at holde siden kørende...

Jeg kunne dog godt tænke mig at få lidt mere ud af den trafik jeg har, så tænker på at åbne en webshop i forbindes med siden ( dog på et andet domæne ), og derved opnå en form for synergi effekt!

Mit spørgsmål er så bare nu, hvad pokker skal jeg sælge? - Hjemmesider er udelukket da det er lidt imod sidens koncept

Har selv lidt idéer, men ville lige høre hvad de innovative folk herinde har af forslag? - Det kan være alt!

Folk der besøger siden er hovedsagligt drenge i alderen 12-20 år og som har interesse for IT/hjemmesider...

Mvh

Thomas

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 16:19

Side note: Betalte videoer er i mine tanker, men det er bare 100% imord konceptet, så er lidt imod den løsning...

Men ja, Hvad kunne drenge i alderen 12-20 og som interessere sig for computer/hjemmesider finde på at købe på nettet? :P

Fra New York, NY
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 16:43

Mindre servere, såsom Intel Atom, til egen hosting? Bøger om programmering? Billige webhoteller, såsom one.com osv.? It udstyr generelt, såsom gaming udstyr og andet IT grej?

Der burde være masser at tage af :)

Alternativt, så prøv noget frækt: Lav en poll på din side om, hvad folk føler de står og mangler efter at have brugt tid på dit site. Udlov evt. gratis hosting + domæne i et år som præmie til en heldig vinder ved lodtrækning, burde være attraktivt hvis man interesserer sig for det at lave hjemmesider, og koster ikke meget fra din side. Brug den indsamlede information til at skabe dig et overblik over, hvad folk efterspørger af produkter som brugere på din side, og tag den derfra.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 16:45

Hej T

Måske noget tøjreklamer eller computerspil kan vække interesse? Du kan jo evt. tilmelde dig forskellige affiliate programmer og se hvad de kan tilbyde af reklamer.

Tror dog det kan blive en udfordring at tjene mange penge. 4000 unikke/mdr er ikke den store trafik, hvis du spørger mig, og når de fleste ovenikøbet er under 18, tror jeg det bliver svært.

Men i hvert fald held og lykke det projektet herfra

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 16:55

Tak for begge jeres bud! - Der er ihverfald noget at arbejde videre med...

med hensyn til afstemningen, så er det bestemt ikke en dårlig ide, og da jeg allerede kører lidt afstemninger der inde, kan det jo nemt udnyttes!

Dennis: Jeg er allerede igang med reklamer, og er både affiliate hos euroads og google adsense - Det gir også lidt...nok til at holde siden kørende... 4000/ er måske ikke meget, men da det er opnået på 5 mdr, tror jeg bestemt på mere i takt med at siden også udbygges med nye videoer... så 8.000 må være det nye mål om 5 mdr ;)

Flere gode ideer fra andre er velkomne! Big Smile

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)