Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anskaffelse af display glas og touchskærm

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Sønderup
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hej Aminoer..

Jeg sidder og skal reparere en Galaxy s og har lidt problemer med a finde et sted hvor jeg kan købe bare display glas og touchskærm, er der nogle af jer som ligger inde med en webshop som sælger sådan noget seperat ?

På forhånd tak :-)

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 15:12

Prøv evt. MyTrendyphone.dk :) De har en del af sådan nogle ting.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 15:29

Christian Lund-Petersen:
Jeg sidder og skal reparere en Galaxy s og har lidt problemer med a finde et sted hvor jeg kan købe bare display glas og touchskærm, er der nogle af jer som ligger inde med en webshop som sælger sådan noget seperat ?

Vi har det. Godt nok ikke som enkelt dele, men som en samlet enhed. Vi har dog ikke lagt dem i shoppen, da vi har en idé om, at der ikke er det store marked.

Men derfor kan du godt få nogle priser. Jeg læser det som om, at det er en i9000 Galaxy S, men jeg skriver priserne på både den, og i9100 Galaxy S II.

i9000 Galaxy S:

Delen er som nævnt en samlet enhed med ramme, glas/touch, LCDd. Det koster 1.148 kr.

i9100 Galaxy S II:

Dette er også en samlet enhed med ramme, glas/touch, LCD, højtaler, antenne og USB. Det koster 1.592 kr.

Hvis det er interessant, kan du bare sende mig en PB, så opretter jeg det til dig :o)

Og så skal jeg selvfølgelig huske at indskyde, at det naturligvis er originale Samsung dele.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Sønderup
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:05
Mange tak for henvendelsen, men da det bliver for dyrt med LCD skærmen, og jeg kun står og skal bruge display og touchskærm, så bliver udgiften for stor :-) men skal nok henvende mig hvis jeg får brug for de varer du kan tilbyde :-)
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)