Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Transport Guldkorn Modtages.. 11-04-07.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Viborg.
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle sammen.

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvad i gerne så at jeres faste Vognmand / Fragtmand kunne gøre for jer og jeres virksomhed. som ikke allerede  bliver gjort. Altså jeg efterlyser guldkorn til / vedrørende transportbranchen

Der er mange der beder om jeres mening vedrørende deres hjemmeside. Hvad syntes i om min ?

er den alt for enkel ? Det jeg jo personligt har satset på er at jeg kører fra A til B uden omlæsninger

Og det er lige meget hvorhen i verden det så er.og det er der mange mindre vognmænd der ikke er så glade for.

Men personligt ville du så betale det ekstra som det jo er dyrere at køre fra A til B uden omlæsninger ?

Med Venlig Hilsen. André.

MTS. (Midtjysk Transport Service)

A.Elsborg M.T.S. (Midtjysk Transport Service) www.mts-transport.dk
Fra Hvidovre, Danmark
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 11:54
Et par komentarer:

1) Din hjemmeside har den nødvendige information som er fint. Jeg ville personligt lave informations delen større da det er ca. 5x5 cm helt i midten.

2) Jeg vil personligt være ligeglad med om mine ting omlæsses 20 gange i løbet af en transport hvis de kommer frem til aftalt tid og uden mangler.

Mvh, Lars Brink

Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.

Fra Viborg.
Tilmeldt 3. Apr 07
Skrevet kl. 11:56
Ok.

Tak Lars. .

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 12:05
jeg ved godt at det ikke helt hjælper dig, men jeg synes ikke at hjemmesiden er det vigtigste med det produkt, som du "sælger".

Jeg køber transport for omkring 300.000 kroner om året og vores speditør har kun en gammel hjemmeside, hvor over halvdelen af siderne af "under opbygning"

For mig handler det meget om at vores aftaler bliver overholdt, at priserne er fair og jeg får en god service.

Personligt aner jeg faktisk ikke hvor mange gange vores varer bliver oplastet og jeg er faktisk også ligeglad, så længe prisen er i orden og varerne kommer frem til tiden!

Fra Viborg.
Tilmeldt 3. Apr 07
Skrevet kl. 12:11
Hej Brian.

Ok. Altid godt med andres synspunkter  .

Hvad syntes du om mine priser ? i forhold til dem du selv betaler nu ?

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 12:35
nu minder dine priser om en kurervirksomhed og jeg har blandt andet faste priser på kørsel af paller.

jeg har sendt dig en PM med eksemplar på hvad jegt giver for transport af paller.

Fra Viborg.
Tilmeldt 3. Apr 07
Skrevet kl. 14:41
Ok

Tak Brian.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)