Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Halloween

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lavet en "forsjov" hjemmeside om halloween http://halloween-online.dk, som jeg regner med, bliver rimelig velbesøgt når den tid kommer.

Sælger du produkter (eller afholder arrangementer og lign.)  i relation til halloween, er du velkommen til at lave noget reklame for dine varer/arrangementer m.v. i det tilknyttede forum.

Fra København
Tilmeldt 22. Aug 11
Indlæg ialt: 406
Fra  FokusH Skrevet kl. 14:13

Det er er en rigtig fin side! Mumiekostumet er herligt og lige til at gå til. Jeg vil bestemt vende tilbage når vi kommer tættere på datoen :-)

/Marianne

Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Skrevet kl. 10:29

Marianne H:

Det er er en rigtig fin side! Mumiekostumet er herligt og lige til at gå til. Jeg vil bestemt vende tilbage når vi kommer tættere på datoen :-)

/Marianne

Dejlig, at der er nogen, som kan bruge noget! Det ville være super, hvis du lægger et foto på http://forum.halloween-online.dk/ så vi kan se, hvor fin du bliver Big Smile

Fra København
Tilmeldt 22. Aug 11
Fra  FokusH Skrevet kl. 22:29

Det skal du få!

Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Skrevet kl. 15:49

Marianne H:

Det skal du få!

SUPERBig Smile

Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Skrevet kl. 11:56

Nu nærmer tiden sig jo, så hvis du kan have glade af et reklameindlæg i forum i år - så er det vist ved at være tid!!!

http://forum.halloween-online.dk/

Fra København
Tilmeldt 22. Aug 11
Fra  FokusH Skrevet kl. 09:53

Det er en smule tyndt, synes jeg. I hvert fald det om kostumer, som jeg kigger mest efter. Hvorfor henviser du ikke til de mange amerikanske sider med DIY-konstumer? Det ville der IMO være mere kød på.

/Marianne

Fra København
Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 11:47

Det ser flot ud, men lidt irriterende med musik på siden :)

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 22. Mar 09
Indlæg ialt: 289
Fra  Trippy IVS Skrevet kl. 13:31

Rigtig flot side. - Jeg kan specielt godt lide banneret.

Indholdet er jo også rigtig fint, og der er nogle gode billeder. Nogle af reklamerne synes jeg dog skiller sig ud på en dårlig måde.

Halloween dekoration

Online marketing bureau Krausing - bare rolig linket åbner i et nyt vindue ;-)

Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Skrevet kl. 17:12

Lidt bemærkninger til de sidste indlæg:

Amerikanske sider med DIY-konstumer - Jeg vil gerne gøre siden så dansk som muligt - det kan jo også være, at der dukker lidt mere op af den slags i forumdelen helt af sig selvBig Smile

irriterende med musik - det er kun på forsiden, og du har vel højttalerne tændt for at høre noget?Stick out tongue

Halloween dekoration - til næste år tror jeg, jeg vil lave nogle produktanmeldelser af diverse halloween dekoration, hvis ellers siden får fint besøgstal i år, hvilket noget tyder på den gør, og der ellers kan findes nogle sponcorer til formålet, samt at jeg selvfølgelig både har tid og lyst til det.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)