Megahost.dk overgår sig selv igen og kommer med endnu en ny stærk fordel, som i er blandt de første at få! Alle kunder hos Megahost.dk har nu adgang til unikke Wordpress Templates, der er produceret eksklusivt for vores kunder, dvs at du ikke kan finde dem andre steder på nettet, der vil løbende komme flere! Alle kunder har eksklusiv ret til at bruge disse templates og det behøves ikke at være på en Megahost Server de bruges på Kort sagt, hvis du bestiller et webhotel Mini, Large eller XL, får du følgende Support i Verdensklasse! Megahost Full service - Gratis og ingen andre i DK tilbyder dette! Gratis Wordpress Templates - Gratis, og ingen andre i DK tilbyder dette! Hvad siger vores kunder? "Godt arbejde og support i verdensklasse!" - Bo Rosenfeldt Saksager "Fremragende 9 krs webhotel - normalt anbefales disse discount-webhoteller ikke til erhvervssider, men servicen og stabiliteten er i top." - Jens Shelhøj "Ufattelig god service, gennem flere år har jeg brugt Megahost.dk og aldrig har jeg oplevet så god service når det drejer sig om webhosting. Der er altid en løsning! |
Jeg har ligget hos Megahost et stykke tid nu, og har alle mine sider hostet hos Henrik.
Servicen er PRICELESS, så varme anbefalinger herfra!