Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Do's and dont's på facebook?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jul 11
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har gået og tænkt på at starte en side på facebook hvor jeg kommer med daglige betting-tips. Jeg har tænkt mig at skrive en A4 side som jeg lægger ud på facebook og som åbnes med Issuu.

Mit spørgsmål er så om jeg må sætte nogle reklamer på den her A4-side så jeg kan tjene nogle penge på det? eller har facebook noget imod det?

Jeg syntes facebook-reglerne er lidt af en jungle og jeg ved at der er nogen herinde der ved en del om det.

Eller har i andre gode ideer til hvordan jeg kan tjene på sådan en facebook-side?

Håber i kan hjælpe :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:22

Det må du ikke. Alså kender ikke helt Issuu, men reglerne på Facebook er ikke så sjove hvis du vil have annoncer på facebook, ved mindre du betaler for dem.

Så for at få mest ud af dine annoncer, skal du lave dit indhold med reklamer udenfor facebook, på en blog eller andet. det er også lettest at kommentere på og derved kan du egentlig skaffe mange likemindet mennesker som vil være med ;-)

/ Michall

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 20:25

Det er ikke helt rigtig Michall, for ud fra en facebookside må en virksomhed gerne reklamere i opdateringerne.

Hvis Humles virksomhedsidé er at give betting tips, for at tiltrække folk til de gode tips, og så drive forretning gennem affiliatelinks, så er det helt i orden.

Om man siger det direkte. Placerer et link i opdateringen eller udsender noget der hedder Issuu med links i er underordnet.

Jeg linker foreksempel nådesløst til min kursussektion på min hjemmeside, og alle webshops linker til deres rabatter, tilbud og shops generelt.

----

Der hvor man kan komme på kant med facebooks retningslinjer, er hvis man gør disse aktiviteter ud fra en profil, eller opstarter en facebookgruppe for at gøre det.

Som det ses her er konceptet (selvfølgelig) allerede derude. Derfor kan det blive meget vanskeligt for dig Humle. Alene derfor synes jeg du skulle tage i mod et godt råd, og prøve en anden vinkel på din idé.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)