Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Finde træproduktion i Europa

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Sep 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Alle amino medlemmer.

Mit firma står og skal producere en lysestage i træ, vi vil gerne finde en producent i Europa.

Det drejer sig kun om cirka 100 stk, så det skal helst være et sted der ikke forventer vi skal have leveret 200.000 stks.

Nogle der har et godt råd eller fif til at finde en god producent der har med træ at gøre?

:)

Mvh Cecilie

Tilmeldt 14. Oct 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cecilie.

Der findes i næsten alle større byer/kommuner i Danmark beskyttede værksteder og produktionsskoler, der er ikke så mange der tænker på det, men de er faktisk dygtige og flere af dem har moderne maskinsnedkerier, maskinværksteder og montage værksteder der arbejder for forskellige virksomheder som underleverandører og det kan man ikke, hvis ikke pris, kvalitet og leveringstider er i orden.  De omtalte værksteder må ikke arbejde til rene Kina priser og dermed presse andre danske virksomheder.  Jeg tror det bliver svært, at finde noget i Europa der kan hamle op med omtalte værksteder, måske hvis du tager ned til det sydøstligste af Europa, men så er det nok en god ide at kombinere det med en ferietur, hvis du vil være sikker på kvalitet og leverance.  Hvis det er varer du skal bruge til jul, skal du nok til at komme i gang med det samme, da min erfaring er, at de ofte har travlt.  Held og lykke.

Venlig hilsen

Otto.     

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)