Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Send besked til alle - Facebook gruppe

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen.

jeg er administrator på 2 grupper, hvor jeg gerne vil sende en privat bedsked til alle.

Hvordan gør jeg det ?

Det er oprettet som grupper, skal det være en side for at kunne få det til at virke ?

På forhånd tak.

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 20:19

Man kan ikke sende beskeder til folks indbakke. Hverken med gruppe eller fra en side.

Det virker således, at man laver en opdatering på væggen af sin side, og så kommer de ud i fansnes startside, med chance for de ser det når de "checker facebook".

Hvis man kunne sende til folks indbakker, så forestil dig hvor uinteressant indbakken hurtig blev - og hvor lidt lyst man fik til at trykke synes godt om til virksomheders sider... Der har du svaret på hvorfor det er sådan.

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 19:11
Hej Thomas.

Tak for dit svar.
Beklager men tror nu alligevel jeg fandt en løsninig ;).

Skal teste den senere.

God dag :)
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 00:56

Thomas Bigum:

Man kan ikke sende beskeder til folks indbakke. Hverken med gruppe eller fra en side.

Det virker således, at man laver en opdatering på væggen af sin side, og så kommer de ud i fansnes startside, med chance for de ser det når de "checker facebook".

Hvis man kunne sende til folks indbakker, så forestil dig hvor uinteressant indbakken hurtig blev - og hvor lidt lyst man fik til at trykke synes godt om til virksomheders sider... Der har du svaret på hvorfor det er sådan.

Hmm - den funktion var da på grupper i minimum 1 år :-)

Og man kan jo stadig sende 'opdateringer' ud. De lander ikke i folks indbakke, men lige under. Og dem har jeg brugt med rimelig god succes, så synes nu godt det kan lade sig gøre, og noget man bør gøre brug af.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 00:56

Skal dog lige tilføjes at det med opdateringerne snart udløber :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)