Jeg har startet et firma, der skal lave små forhæng. Prototypen er ved at blive lavet i DK, men det er for dyrt at få produceret forhængene herhjemme. Derfor søger jeg en god systue? Den skal helst være billig og kvaliteten skal være i top. Jeg håber at der er nogen derude, der kan anbefale en god systue til mig?
Har du ikke overvejet at få dem lavet i kina/indien, og så få dem transporteret hjem? Tror hurtigt det kan betale sig.
Men jeg har faktisk selv brugt en systue da jeg skulle have lavet en specieldesignet taske til transport af fryse varer.. Prøv at hiv fat i 108 & Søn på storekongens gade i kbh. De har nummer 33 32 95 44.
Vi har en mindre systue med små 80 syerske + 10 pakkere i Dongguan, Kina. På systuen håndterer vi mange mindre ordre af stor forskellighed, alt fra flag til børnetøj og hagesmække. Du er meget velkommen til at sende en mail hvis du er interesseret så kan jeg se om ikke vi kan hjælpe dig.
Mvh
Lars Kristensen
South China Trading Ltd. Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.
Tak for svaret, dem vil jeg da prøve at få kontaktet. Jeg havde tænkt mig at bruge liberty stof, men ved ikke hvor nemt det er at skaffe til Kina/Indien.
Liberty er et brand der sælger blomstret bomulds satin metervare i London. Brandet Liberty har vi ikke i Kina, men vi har masser af lækkert blomstret bomulds satin til langt mere fornuftige priser end de ca. 150 kr/m de tager for det hos Liberty. Men send mig en mail, så kan vi tale om det.
Mvh
Lars Kristensen
South China Trading Ltd. Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.
Jeg skal muligvis bruge nogle små svagt gennemsigtige poser, hvori der skal lægges en tinæske Amarelli lakridser 40 gram. Der skal være et lille bånd i til at den kan hænge om halsen på en vingave. Er det noget, du kan skaffe, til hvilken pris og hvor mange skal der til for at du "gider" arbejde med det?