Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import af Luksus møbler

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 20. Sep 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er 

Jeg har igennem familien gode kontakter til møbelproducenter sydpå, primært Bosnien & Kroatien.

Det er møbler af rigtig høj kvalitet, og som er eftertragtet i de pågældende lande.

Lidt snak frem og tilbage har ført til at jeg har fået en mulighed for at stå for importen af møblerne til Danmark, med henblik på videre salg selv. 

Tror i dette kunne være et godt "Projekt" ?? Jeg ved dog at vi i Danmark har vores egne kendte kunstenere, og at mange er vilde med designermøbler, så tror i der kunne være et marked for dette? 

MVH

Fra København
Tilmeldt 20. Sep 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:42

Tror i at det er noget jeg burde satse på? 

Og hvordan jeg endelig skulle komme igang og starte med salg?? 

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 19:46

Dælme svært at sige uden nogen former for beskrivelse/billeder....

Der er mange grønne egetræs og tyroler møbler i Tyskland som er efterspurgt i Tyskland, men ikke har de store muligheder i Danmark..

Du nok nødt til at give os lidt at arbejde med....

Prøv at spørge dem om en trade reference, sådan a la, hvor sælger i idag m.m.

Men det kan jo være der så er muligheder i Norge, Sverige eller andre lande....

/

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:44

Det kommer vel også an på hvordan du vil sælge dem. Er det online, eller vil du starte forretning?

Jeg tror at det er relativt svært at sælge møbler online, uden at kunderne har mulighed for at komme og se og prøve dem først....

Hilsen Morten

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 11:04

Harris:
vi i Danmark har vores egne kendte kunstenere

Helt enig er jeg ikke med dig i det.  Der er en del tyske og specielt italienske  designere indover.

Problemet i afsætningen i dag, består i af møbelbranchen er en ret lukket kerne, rent indkøbsmæssigt - alle kender alle. Og som markedet er i dag, er det kæderne og de mere designede butikker. Og de design-minded butikker satser kun på det sikre pt.. næsten 50 % er lukket inden for de sidste 5 år.

Mange kunder bruger butikkerne som showroom og går så hjem og bestiller dem billigere på nettet, og så er det sgu svært at drive butikken med de omkostninger der er forbundet hertil.

Så for at sælge nyheder, kommer du muligvis til at gøre brug af en sælger som har foden indenfor i forvejen. 

hilsen

Michael

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:22

Michael Pausgaard:
Mange kunder bruger butikkerne som showroom og går så hjem og bestiller dem billigere på nettet, og så er det sgu svært at drive butikken med de omkostninger der er forbundet hertil

Som ny importør, så har han vel en fordel i at hans møbler næppe kan findes online? Så kan han komme indenfor, så har han jo et godt salgsargument i og med at der ikke er online priskonkurrence?

Det var da i hvert fald blot en tanke :)

Hilsen Morten

Tilmeldt 5. Dec 07
Skrevet kl. 11:35

@wideEyes   Umiddelbart vil jeg give dig ret, hvis blot det er i DK, Men online eksistere også i de andre lande. Nogle har f.eks. kigget på Rolf Benz og fundet markant billigere i Tjekkiet.

Men det kan være så godt et concept AAimport har, at det er værd for ham, at høre hvad et par butikker siger, inden laves bindende aftaler.

mvh

Michael

Tilmeldt 5. Dec 07
Skrevet kl. 11:36

Michael Pausgaard:
AAimport

sorry;  mente trådstarter

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)