Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brugte reklamebannere.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg har kigget lidt på nogle tasker fra Malaysia, der er lavet af brugte reklamebannere. Og jeg er faktisk gået hen og blevet ret lund på en af dem, men med told, og post danmarks toldgebyr, kommer tasken til at koste cirka det dobbelte. Så nu har jeg tænkt mig at sy en selv, det eneste jeg mangler er sådan set bare et brugt reklamebanner. Har du det og vil du gerne hjælpe miljøet og mig, så det ikke bare ryger ud i skraldespanden, så vil jeg gerne have, eller købe det af dig.

Hilsen

Christoffer.

Feedbag.dk - Live support.

Fra Odense
Tilmeldt 29. Mar 09
Skrevet kl. 20:14

Er der ikke nogen der har noget liggende? Eller er der nogen der eventuelt ved hvor man kan købe eller få fat i sådan noget?

Fra Odense
Tilmeldt 29. Mar 09
Skrevet kl. 14:03

Er der virkelig ikke nogen der har noget liggende eller nogen der ved hvor man kan få fat i sådan noget?

Fra Odense
Tilmeldt 29. Mar 09
Skrevet kl. 22:38

Nu prøver jeg en sidste gang. Er der virkelig ikke nogle der ved hvor man kan få fat i sådan noget eller måske bare nogen der har en idé til hvor man eventuelt kan få fat i sådan noget?

Fra Vester Hassing
Tilmeldt 27. Jul 11
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 16:53

Hej Christoffer.

Jeg har ingen idé om hvor du kan få disse ting, men kunne det ikke være en idé at kontakte nogle af de firmaer der laver disse banner? Måske de har en rest de vil af med eller du kan købe det til en billig penge.

Prøv at google reklame banner, så kommer der da lidt forskellige firmaer frem.

Fra Odense
Tilmeldt 29. Mar 09
Skrevet kl. 19:06

Hej, tak for svaret. Jeg har prøvet at skrive til to forskellige trykkerier, men den ene havde en anden aftager, og den anden ville ikke udleverer noget. Jeg prøver at skriver til nogle flere, der er vel mere eller mindre den bedste mulighed.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)