Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ønsker du hjælp til rykkerskrivelser og inkasso ?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 16. May 11
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

...tænkte nu mere på al den tid I ar til at skrive her......hmmm......dem kunne jeg aldrig finde på at bruge

Fra Odense
Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 15:00

Ahh, så misforstod jeg dig vist. Jamen det er jo bare et spørgsmål om prioritering. Vi prioriterer dét at give gratis råd og vejledning på steder som amino tilstrækkeligt højt til, at det er en del af arbejdsgangen her på kontoret. Lige så vel som arbejde i fx retshjælp er noget vi investerer tid i. Det handler om prioritering.

Fra Fredericia
Tilmeldt 16. May 11
Skrevet kl. 15:04
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Er du klar over at der er så mange herinde på Amino som er så trætte af Jer og al Jeres skriveri - så der ligefrem er lavet en klub for alle dem som ikke orker Jer længere - tankevækkende ikk´??

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 16:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Per Mathiesen:

Er du klar over at der er så mange herinde på Amino som er så trætte af Jer og al Jeres skriveri - så der ligefrem er lavet en klub for alle dem som ikke orker Jer længere - tankevækkende ikk´??

Hej Per,

Debatten på Amino er for alle, som kan finde ud af at behandle hinanden ordentligt.

Jeg vil anbefale dig at skrue en anelse ned for retorikken.

At starte en tråd med et tilbud i forummet og efterfølgende bruge tråden til at sværte en med-amino og kolleger i branchen til, kan næppe gavne dine chancer for godt salg.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Fredericia
Tilmeldt 16. May 11
Skrevet kl. 17:04

Hej.

Hvis du har set hele tråden vil du vide at jeg starten en tråd med et tilbud til alle på Amino - men tråden bliver så "overtaget" af en kollega som kommer med alle mulige kommentarer til hvordan jeg driver min virksomhed - det er sgu da ikke fair. Min kære kollega kan da bare starte sin egen tråd hvis de har noget på hjerte. Hvis jeg ikke må kommenterer på dét - ja så skal jeg ikke bruge dette forum længere.

Må jeg få din kommentar

Fra Fredericia
Tilmeldt 16. May 11
Skrevet kl. 17:11

P.S. Og jeg har fået mange henvendelser fra andre hér på Amino - som ligesom jeg er ufattelig træt af at høre på min bedrevidende kollega som helt tydelig ikke kan få tiden til at gå med andet end at kommenterer på andre - i stedet for at drive sig egen virksomhed ud fra dét som de synes er bedst..... 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 17:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej igen Skype-Smile

Du er altid mere end velkommen til at anmelde et givent indlæg, hvis det efter din vurdering bryder Aminos regler eller god skik på et forum.

Din anmeldelse vil sikre, at Amino's moderatorer hurtigt kan melde sig i tråden og bede vedkommende om at starte sig egen salgstråd. Er vedkommmende ikke selv PLUS medlem, som du er, vil vedkommende med udgangspunkt i din anmeldelse blive bedt om at stoppe sin hijacking af tråden.

I denne konkrete sag, kan jeg afsløre, at din kollega i PB er blevet bedt om at stoppe sit forsøg på at overtage din tråd. Det forventer vi selvfølgelig, at han lytter til.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra København Ø
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 456
Fra  Dansk Erhvervs- & Selskabsrådgivning Skrevet kl. 18:16

HornskovVindberg Inkasso:
samt at have en mængde medarbejdere der kan bærer sagsbyrderne

Antal ansatte:

0

Rolig nu Per (og andre)  Amino er jo et iværksætterforum, så der skal jo også være plads til de lidt grønnere iværksættere der har store ambitioner for det det firma de driver fra deres mor´s garage.

Nærværende indlæg er skrevet ud fra generelle overvejelser og uden henvisning til nogle specifikke firmaer. en hver lighed med firmaer på amino er tilfældig.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)