Med Dinero kan du nemt og hurtig oprette og sende fakturaer med vores intuitive mobil-app. Derudover er bogføringen en leg, og vigtigst af alt er, at du ikke behøver at have forstand på regnskab med Dinero.
Opret en gratis bruger på Dinero og kom i gang allerede i dag.
I din situation vil jeg helt klart anbefale Web Regnskab, som jeg selv bruger. Alt postering sker online, hvilket vil sige at du ikke behøves at installere noget på din computer og derfor er det intet problem du kører med mac (gør jeg også selv). Det koster vidst noget med 50 kr. om måneden så det er vel noget alle kan overkomme :)
Det er super simpelt og bruge så vil klart anbefale det :)
Angiv dit mobilforbrug og find det billigste mobilabonnement med http://mp.dk
Jeg har kigget på e-moms.dk og Webregnskab.dk og selvom især e-moms også ser godt ud følger jeg nok Jørgens råd og hopper på e-conomic da jeg godt kan li både brugerflade og udbygningsmulighederne. Jeg vrider mig stadig en smule over prisen, men må selvfølgelig sande at 152.- ikke er mange penge i dag.
Som fenris skriver, lad være med vælge ud fra prisen, en så lav pris som de nævnte vælter ingen budgetter, det gør et fejlvalg derimod...
Vælg ud fra det indtryg de giver, om de har de funktioner du har brug for, samt om du kan få apps til der styrker programmet i fremtiden. E-conomic er vist den eneste med apps tænker jeg.