Jeg har en enkeltmandsvirksomhed med baggrund som håndværker, og bygningskonstruktør.
Jeg har en stor vision på sigt. Men inden den drøm kan iværksættes, har jeg nogle andre seriøse ideer til nye koncepter på nettet. Jeg mangler dog en seriøs og dygtig partner, som har talent med webdesign og hjemmesider. Det skal være en som er intereseret i at skabe fra bar bund i samarbejde med mig. Min private situation gør desvære at min økonomi ikke kan bære vejen frem. Så det jeg søger er en frisk og ernergisk, og innovativ samarbejdspartner, der har lyst til at høre om et nyt koncept, og måske syntes det kunne være interesant at udvikle det sammen med mig i fremtiden.
Nu spørger jeg bare direkte, er det sådan rent moralsk du mener at jeg ikke skal skrive igen og igen, eller er der et regelsæt der skal følges her på sitet jeg ikke har set?
Jeg gør det for hele tiden at være up front, da jeg ikke regner med at mange besøgende kommer ned til nr. 50 på listen. Eller er det helt forkert tænkt?
Nu spørger jeg bare direkte, er det sådan rent moralsk du mener at jeg ikke skal skrive igen og igen, eller er der et regelsæt der skal følges her på sitet jeg ikke har set?
Jeg gør det for hele tiden at være up front, da jeg ikke regner med at mange besøgende kommer ned til nr. 50 på listen. Eller er det helt forkert tænkt?
VH Mark
Hej Mark,
Kim har helt ret. At gentage samme indlæg opfattes af Aminos brugere som spam, hvilket ikke er velkommet.
Så hvad gør man så for at fange de mange Aminoers interesse?
Uddyb dit indlæg så meget som muligt, og fortæl så udførligt som muligt, hvad du forventer af en kommende samarbejdspartner,samt hvad du kan tilbyde vedkommende. Derved vil dit indlæg virke mere gennemtænk, og det vil være meget mere interessant for potentielle samarbejdspartnere.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Jeg får en lille notits hvor gang 'webdesign' bliver nævnt og bed mærke i 3 ens mails i dag.
Og jeg vil ikke lege sherif - tværtimod - det er heldigvis ikke mit område. Jeg ville blot hinte dig at det nok ikke ligefrem hjalp på seriøsiteten at poste samme indlæg hver anden time :)
Man må vist heller ikke bumpe sine indlæg, men hvis man gør det på en elegant måde kan det være moderatorne bæger over med en.
Point taken, moderatoren har allerede slettet en af mine indlæg. Men du har ret, jeg blev lige lidt ivrig, jeg er ny på sitet og fik lige ideen om et indlæg:-)