Hej Aminoer, Jeg kan muligvis tænkt mig blive distributør af et (skønhedsprodukt) og har derfor skrevet til virskomheden for nogle informationer. Nedenfor kan i læse hvad de har svaret: Hello sir / madam, De svarer: Jeg spørger:
Jeg spørger: De svarer: The product sells for 39.99$ + 18.99$ for shipping and handling now online,
Hvad synes i jeg skal være opmærksom på. Hvordan skal aftalen laves så det er til min fordel ? Jeg synes det er super godt produkt, MEEEEEN jeg tør ikke købe 500 enheder på engang. Jeg skal jo se om folk synes om produktet og om der er marked for det. Hvis det sælges til 230 kr på nettet, hvad synes i indkøbsprisen skal være ? Og hvad mener de med svaret (Yes, Our company, xx, is the sole owner of the intellectual properties for Slique (patent) ??) Håber på hjælpe og gode forslag :) |
Jeg vil forslå dig at læse bogen 4hours work week, det behandler netop dit problem.
Men du kan jo lave et spørger skema på nettet, og finde nogle piger der gider at besvare det. det er dog besværligt, jeg ville måske gå ud til en virksomhed og fortælle dem du egentlig allerede har produktet og spørger om de er interreseret i at købe 50-100stykker. eller måske mere.
men læs bogen. - det kan være det værd. det over 100.000 du skal af med.