Værsgo! :-) Hvis du ikke kan finde et ton gode idéer til din link building på den liste, må du kalde mig Mads!
Mvh Anders Saugstrup
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Værsgo! :-) Hvis du ikke kan finde et ton gode idéer til din link building på den liste, må du kalde mig Mads!
Mvh Anders Saugstrup
Hej Mads :)
Spøg til side, endnu et superlink fra din side, jeg har lige skæmmet den og og glæder mig virkelig til at læse mere senere når jeg har lidt tid i fred og ro.
Nu hvor vi er i gang med at smide endnu mere guld i den her tråd om Link Building, vil jeg gerne opfordre alle til at lytte til det her podcast, hvor Mikael Rieck og Søren Riisager deler ud af alle deres link building triks:
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
send mig en PM og du kan få alle de links du vil have :-) follow link med key-word i teksten
du kan få 1000 eller 3000 link op til JER Follow link med Anchor tekst som keyword
jeg vil bare hjælp Jer lidt.
Follow link and Anchor Text Optimization.
Kunne du ikke lige gå tilbage og redigere din spammy kommentar til noget ordentligt - eller slette den?
Den her tråd er her for at være en ressouce om link building til aminoer - ikke for at være en spamspand.
Mvh Anders Saugstrup