Jeg er lige nu i udlandet hvor min onkel har firma. Firmaet har på nuværende tidspunkt primært danske kunder, hvilket er lidt et problem når han sidder i udlandet. Løsningen har indtil videre været at have ansat en dansker. Firmaet har et omstillingsnummer (et 70 nummer). Min onkel ønsker nu at kunne modtage disse opkald på sin telefon, uden at det koster ham en formue. Helst til dansk takst. Spørgsmålet er derfor: Hvordan sætter man dette op? Jeg formoder at det vil være smart at bruge Skype, så han ved at være på Internettet på sin telefon, kan modtage samtlige opkald til Skypes lokale takst? Jeg har kigget en del på Skypes hjemmeside, og jeg bliver simpelthen ikke klogere. --- Jeg ser rigtig meget frem til svaret! :-) |
Hej Lars
Vores support sidder i Tyskland, men vi har et dansk skypenummer som er ligesom et dansk telefonnummer, så kunderne kan ikke se det og oplever ingen yderligere omkostninger ved at de rent faktisk ringer til tyskland. Det er bare at gå ind og bestille et skypenummer så kører det nemt :-)