Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er en af dem der 'ikke gider at arbejde'!

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter,

Som IT uddannet med dagpenge i ryggen (lidt endnu) er det da oplagt at starte som freelancer/selvstændig fx ved at reklamere for dine ydelser her på Amino.dk. Tag et kig rundt om sitet og se hvad der efterspørges og tilbyd det så til en fornuftig pris.

Fra Bagsværd
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 16:02

Ked af at høre om din situation og håber du finder på en løsning.

Jeg har dog muligvis en opgave til dig hvis du har kompetencer til det. Skal have lavet en Prestashop webshop hvor jeg selv har designet siden, den skal "bare" kodes. Skriv endelig hvis det har interesse.

P.S. Flad af grin over dit indlæg med at kunne gå på vandetBig Smile

Driver www.ebakko.dk hvor vi sælger e cigaretter og tilbehør

Tilmeldt 21. Aug 06
Indlæg ialt: 292
Fra  WebSafe Skrevet kl. 21:11

Erik Hamre:

Hej Peter,

Som IT uddannet med dagpenge i ryggen (lidt endnu) er det da oplagt at starte som freelancer/selvstændig fx ved at reklamere for dine ydelser her på Amino.dk. Tag et kig rundt om sitet og se hvad der efterspørges og tilbyd det så til en fornuftig pris.

Det har jeg skam prøvet, men jeg er ikke sælger nok til at kunne leve af det.
Jeg kan lave solide webløsninger til fornuftige priser, men jeg kan ikke konkurrere med "14-årig erfaren programmør tilbyder komplet opsætning af webshop for 300 kr" eller "vi har 20 års erfaring, 14 ansatte med bred erfaring, og en referenceliste længere end Nilen". 
Efter et halvt år som freelancer på suppl. dagpenge har jeg stukket piben ind. Folk vil ikke have solide løsninger til fornuftige priser. De vil enten have det billige eller det sikre!
Som sagt, jeg er en god programmør, men desværre en elendig sælger Skype-Blush
.
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 21:43
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:52

Peter Hansen:

Erik Hamre:

Hej Peter,

Det har jeg skam prøvet, men jeg er ikke sælger nok til at kunne leve af det.
Jeg kan lave solide webløsninger til fornuftige priser, men jeg kan ikke konkurrere med "14-årig erfaren programmør tilbyder komplet opsætning af webshop for 300 kr" eller "vi har 20 års erfaring, 14 ansatte med bred erfaring, og en referenceliste længere end Nilen". 
Efter et halvt år som freelancer på suppl. dagpenge har jeg stukket piben ind. Folk vil ikke have solide løsninger til fornuftige priser. De vil enten have det billige eller det sikre!
Som sagt, jeg er en god programmør, men desværre en elendig sælger Skype-Blush
.

Den der vælger en 14 årig  de er slet ikke din konkurrent , de vælger dig fra da pris giver et lille fingerpeg hvor god du er kan være det bliver en svær start , men vis endelige lave noget billigt giv noget væk gratis køb 1 time gratis prøve med klipkort og lav noget rigtigt flot , dog hav højere priser siden 

Intro rabat gør mange iværksættere for det er mange penge vis du ikke kan levere opgaven og da du ikke har leveret 1000 opgaver passer folk mere på -

Den billige til 500 kr eller 1000 kr det kan godt blive meget dyrt da ventetiden det går før går i gang kan være kostbar for nogle iværksættere især vis har noget op at køre der bare ikke fungere perfekt

hvad sker vis den billige ikke levere du taber især tid pengene i den tid kan godt være større tab end du ville tage for vis den anden taber 20.000 kr måske fordi de har noget lige mangler at fungere ja så du billigste selv om du tog 20.000 kr end den ønsker 500 kr

lav en rigtigt flot hjemmeside selv der bare knalder igennem og knokle løs det første år og køre gerne med negative moms i starten for det er start som iværksættere os alle samme i starten der udgifter og forvent ikke der overskud de første måneder med knokle der ud ad og vis laver gode hjemmesider kommer overskud stille og roligt og du kan opbygge tillid for nu kan alle se du levere super hjemmesider 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 22:02

Peter Hansen, prøv at upload en af dine ansøgninger/CV. Med 1.000 ansøgninger vil jeg, med al respekt, tro at problemet ligger der.

Fra Valby
Tilmeldt 10. Aug 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 22:02

Jeg har stor sympati med mennesker som dig. Jeg kender systemet alt for godt, taget min alder i betragtning. Jeg har gået med ryg problemer i laaaaang tid før jeg fik lov at komme videre i systemet.

Mit råd til dig ville være, udnyt din "frihed" til måske at hjælpe nogen direkte med deres ideer eller problemer, for derefter, at satse på et afkast af deres projekt. Så gratis hjælp, til pressede iværksættere, med aftale om afkast hvis succeen bliver en realitet:-). Det er måske en mulighed, for dig og iværksætteren.

Men ellers god jagt, håber du finder en løsning

MVH

Mark

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 22:04

Hej Peter!

Først: Jeg kan godt lide din overskrift og ironien i den Smile

Jeg har ikke noget egentlig råd til dig, men vil forsøge at komme med en opmuntring.

Selv har prøvet at være ledig i 18 måneder. I den periode søgte jeg et hav af jobs med dertilhørende afslag. Det endte alligevel med, at jeg til sidst fik et drømmejob, som også 596 (den er go' nok) andre havde søgt. Så selv om det ser håbløst ud kan det samme også ske for dig.

Jeg ønsker dig al mulig held og lykke med din jobsøgning.

Mvh. John.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)