Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan finder jeg producenten, jeg vil importere fra?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 149
Fra  FanGrej.dk Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer.

Jeg går med nogle tanker om at importere covers til appleprodukter og videresælge dem i en webshop. Et projekt som mange andre end jeg selv er i færd med. Men jeg tror på, at jeg kan blive én af de bedste, og da det er forholdsvist simple produkter, og de har min interesse, er det vel det rette for mig at begynde med. Føler mig i hvert fald rustet til at gå i gang efter lang tids læsning bl.a. her på amino, men også i nogle af de fantastiske e-bøger, som findes :)

Men hvordan finder jeg producenterne, som jeg skal importere fra? Jeg kunne godt tænke mig at importere produkter fra Asien, og jeg ved i såfald hvilke krav og regler, der skal opfyldes. Føler ikke rigtig, at jeg har fundet noget, som rammer plet i en google-søgning. Kan I hjælpe? Kender i evt. nogle producenter eller handelsstationer fra Asien på internettet, som tilbyder covers til appleprodukter?

Mvh,

Daniel 

Tilmeldt 18. Apr 11
Fra  FanGrej.dk Skrevet kl. 08:45

Så' der morgenbump!

Tilmeldt 18. Apr 11
Fra  FanGrej.dk Skrevet kl. 21:55

Aftenbump. Ingen, der kan hjælpe, eller har jeg bare været en for dårlig søger? :-)

Tilmeldt 21. Sep 11
Indlæg ialt: 155
Fra  Worldwide Scamfighters Skrevet kl. 22:04

Hej Daniel,

Det kan være du er heldig, hvis du kontakter den danske ambassade, i det land hvor du ønsker at finde leverandører.

Jeg har gjort det et par gange og de har været fantastisk søde til at hjælpe mig videre Smile Jeg er ret sikker på, at spørger du dem pænt, så ved de hvor du skal henvende dig for at komme videre. Måske ikke ligefrem med et telefonnummer til en leverandør men måske et register.

Har du spørgsmål, så skriver du bare til mig. 

Mvh

Heidi

Tilmeldt 18. Apr 11
Fra  FanGrej.dk Skrevet kl. 22:09

Hej Heidi.

Tak for et superfedt forslag! Det lyder da som en fornuftigt løsning - den er i hvert fald noteret Smile

Mvh,

Daniel

Tilmeldt 21. Sep 11
Indlæg ialt: 155
Fra  Worldwide Scamfighters Skrevet kl. 22:14

Så lidt Big Smile 

Held og lykke med det Smile

Mvh

Heidi

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 22:26

Hej, jeg ved ikke, om jeg har forstået det helt rigtigt. Men anyways, jeg ved, at der er mange billige, asiatiske udbydere på alibaba.com og ioffer.com. Jeg har tit pruttet priser hos dem. ;)

Held og lykke med projektet!

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Feb 09
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 22:28

Hej Daniel

Det tog mig lige akkurat 2 sekunder at finde en leverandør: http://www.rightwholesale.com/iPhone_Accessories/c32/index.html

Jeg kunne godt være usikker på, om du lykkes med projektet og kan gøre det bedre end nuværende udbyder på markedet, når du ikke er i stand til at finde en leverandør.

Jeg vil foreslå en grossist som ovenstående, med mindre du har kapital til placeret ordrer i container størrelse.

Noget helt andet er at markedet for Apple tilbehør, herunder covers mv. er meget uinteressant. Der er SÅ ufatteligt mange udbydere, og derved bliver det svært at konkurrere på meget andet end pris. Hvilket i længden ikke er gunstigt.

Ellers held go lykke med projektet, hvis du arbejder videre i den retning.

Med venlig hilsen

Kim Kristensen

Tilmeldt 18. Apr 11
Fra  FanGrej.dk Skrevet kl. 22:41

Hej med jer,

Tusind tak for gode svar. 

Jeg må indrømme, at jeg er mest til Kims løsning, da det virker som det mest troværdige og letteste at gå til. Jeg er udmærket klar over, at der findes oceaner af konkurrenter på området, men det passer måske fint til mig i forhold til den tid, jeg har til rådighed, mens jeg går på gymnasiet. Det vil ikke kun være vigtigt for mig at få solgt en masse varer. Noget at det vigtigste i projektet vil for mig være at få samlet noget erfaring. Tror jeg lærer mest om, hvad der skal til som iværksætter, hvis jeg prøver det i praksis. Og jeg kan i det mindste snuse lidt til det hårde arbejde, der er som selvstændig ved at få dette lille projekt stablet på benene.

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 10:37

Jeg er lidt i tvivl om de har lige det du søger, men nedenstående firma har et hav af kinesiske iphone tilbehørs produkter til ultra lave priser og free shipping.

www.dealextreme.com

Det er billigt og de har mange varer, men leveringstiden kan nemt være 3 uger eller mere.

Mvh

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)