Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fast skribent søges...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften folkes.

Jeg søger en frisk medarbejder som fast skribent til mit nye procjekt!

Krav:

Du er frisk sød og venlig og altid til at få kontakt med, da vi skal igang med teksterne til hjemmesiden løbene, du er ekspert i at skrive tekster til hjemmesider, din arbejdestid er hver uge men ikke hverdag.

Ligemeget hvor du kommer fra, bare du kan hjælpe os igang med at få teksterne skrivet på hjemmesiden, og at du er 110% seriøst til at indgå aftaler.

Vil du vide mere? så send mig en besked. Tak

Mvh Michaels-tricks.dk Dk-9500 Hobro!

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 13:52

skal man skrive tekster om at score piger??

Tilmeldt 21. Sep 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:56

Jeg så dit opslag her på Amino.dk og tænkte jeg ville høre mere om hvad dit projekt gik ud på mm.

Jeg har selvfølgelig været inde at kigge på hjemmesiden, for at få et hurtigt overblik over det, men den ser ikke helt færdig ud endnu, hvilket kan gøre det lidt svært at forstå præcis hvad det er du søger i en skribent.

De ting jeg gerne vil høre mere om, omhandler lidt mere præcist: arbejdstimer, løn, og indhold af artikler. 

Du er selvfølgelig velkommen til også at stille spørgsmål til mig vedr. kvalifikationer eller andet.

Mvh. Thomas L.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:08

Jaa selvfølig og om virksomheden

Tilmeldt 21. Sep 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:01

Kan du ikke skrive nogle flere oplysninger her inde på siden, eller evt. sende dem til min mail: Smukkefindus@hotmail.com

Tilmeldt 13. Aug 11
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 20:19

Du må også meget gerne sende mig en mail med mere info - lyder helt klart spændende :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)