Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mediaplace.dk feedback 2. omgang

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har jeg fået lyttet til den gode Martin Thorborg og rettet min side www.mediaplace.dk til og mit regelsæt er kraftigt formindsket.

Topbanneren var udskædt og den vil blive rettet til inden længe ;-)

Så nu er festen igang og dansegulvet er gjort mindre og tilpasset, kan jeg gøre mere eller skal jeg "bare" se tiden an, der er jo kun gået 3 uger siden opstart :-)

Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Dec 09
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 22:08

For mit vedkommende der synes jeg siden i første omgang førte en lyst til at gå væk igen. Tror det var banneret i toppen, som du også påpeger at du vil fjerne.

Ellers så har jeg ikke rigtig lyst til at oprette mig som bruger, baseret på meget få indlæg, du kan jo lave nogle brugere selv og skrive en masse indlæg og svare på dem med andre brugere, så der kommer lidt gang i det, med tiden kan du så trappe det ned.

Dog er det nok at det er 2 dage siden der sidst er skrevet et indlæg, dette betyder at hvis jeg har brug for et hurtigt svar så ved jeg med andre ord ikke om der vil komme et idag. Derfor vil jeg foreslå dig at sørge for at der maks er gået 3-4 timer i mellem indlæggende i dagtimerne.

Det er bare så afskrækkende når man kigger på et forum og der ikke har været liv i det i mere end 2 dage.

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Skrevet kl. 22:18

Jeg er helt enig, jeg har "desværre" arbejde i dagtimerne, så jeg kan ikke være aktiv i forummet hele tiden og jeg kan sikkert heller ikke svare på alle spørgsmål.

Der skal mere liv på siden og det kan du bl.a. jo være med til, skal du bruge et svar inden 3-4 timer ? eller er du bare bleven forvent af de mange besøgendeAmino.dk ?

Det kan du ikke forvente på en ny side, men det vil jo komme, hvis eks. du og andre ville bedrage med din tid. Det tager jo ikke mere end 30 sek. lige at se om der er et nyt indlæg eller du kan abb. på indlæg, så du modtager en mail når et indlæg besvares.

Men huske lige på at du som bruger af siden har adgang til et brugersystem, med mange gode muligheder, som du jo ikke har som "kigger" på siden ;-)

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Skrevet kl. 05:43

Så rundede siden lige 1000 besøgende i nat :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:59

Mads A.:

Så rundede siden lige 1000 besøgende i nat :-)

om dagen besøgene eller i alt vis i alt er det jo ikke vildt meget den har jo været aktive i måneden nu ca mindste 

der mangler desuden stadigvæk at fjerne de vildt lange url der skræmmer en væk, der er også alle de andre råd du fik sidste gang der ikke er rettet og motivation mangles er dog svært i starten med det gør en stærk at blive ved 

kunne gøres meget for få siden i gang lav mod det perfekte og hav en iværksættere passion at give en masse viden videre så skal der nok komme  gang i siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 15:14

Ved ikke om jeg har givet dig feedback før, men syntes stadig at du er nød til at tilbyde mere end et forum... Et forum udspringer oftest som et bi område på en allerede eksisterende side, så derfor har jeg svært ved at se hvordan du skal tiltrække brugere på forumet når der ikke er andet end det på siden...

har selv et forum på min side, www.nemprogrammering.dk , og her kommer folk kun ind fordi de er blevet fanget af siden igennem alt det andet der tilbydes på mit site. Så derfor er mit råd at skabe mere indhold der kan skaffe de nødvendige brugere Big Smile

En anden lille ting... du har joomla ikon sp favicon, er det meningen? - skift det evt ud til noget der passer til siden...

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Skrevet kl. 15:41

@ Michael

En lang URL er vel ikke det der afholder for at benytte en hjemmeside? du skal jo ikke skrive mere end www.mediaplace.dk så er man inde på siden ;-)

@ T.Iversen

Joomla ikonet skulle være udskiftet men det er på to do listen.

Siden har mere at tilbyde, du kan sikkert bare ikke se det før man reg. sig, siden har et godt bruger til bruger system, hvor du har din egen Blog, Væg og billedegalleri. Du kan skabe forbindelser til andre brugere og der kommer snart flere funktioner til.

Ideen med siden er at den skal være simpel, det er derfor meningen at der kun skal være et forum med et godt brugersystem, altså et community.

Siden skal ikke være fyldt med tungt indholdt, ligesom på eksperten.dk der er alt for meget.

Så endten synes man om det simple eller ej?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 15:52

Mads A.:
En lang URL er vel ikke det der afholder for at benytte en hjemmeside? du skal jo ikke skrive mere end www.mediaplace.dk så er man inde på siden ;-)

Jeg synes ikke længden af URLen er det største problem, men når du laver et site om webdesign og søgemaskineoptimering, så er din URL-opbygning ikke tillidsvækkende.

Du har samme indhold på:

http://www.mediaplace.dk/index.php?

http://www.mediaplace.dk/index.php?hest

http://www.mediaplace.dk/index.php?humlebi

http://www.mediaplace.dk/index.php?ligemegethvadjegskriver

Så du skal enten ændre din URL-opbygning til sigende URLer, eller erstatte ? med # i URLen, så du undgår DC.

Stor hilsen
/Brian 

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 15:54

Ah ok, det kunne jeg ikke lige se fra forsiden og de andre undersider...burde måske være mere klar hvad der tilbydes, da f.eks jeg kun fik intrykket af at det var en forum Wink

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Skrevet kl. 15:55

Hej Brian

Tak for svaret, det vil jeg da gøre, jeg kan ikke selv gøre det, så må lige hive fat i en ven som kan hjælpe mig :-)

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)