Så har jeg fået lyttet til den gode Martin Thorborg og rettet min side www.mediaplace.dk til og mit regelsæt er kraftigt formindsket. Topbanneren var udskædt og den vil blive rettet til inden længe ;-) Så nu er festen igang og dansegulvet er gjort mindre og tilpasset, kan jeg gøre mere eller skal jeg "bare" se tiden an, der er jo kun gået 3 uger siden opstart :-) |
For mit vedkommende der synes jeg siden i første omgang førte en lyst til at gå væk igen. Tror det var banneret i toppen, som du også påpeger at du vil fjerne.
Ellers så har jeg ikke rigtig lyst til at oprette mig som bruger, baseret på meget få indlæg, du kan jo lave nogle brugere selv og skrive en masse indlæg og svare på dem med andre brugere, så der kommer lidt gang i det, med tiden kan du så trappe det ned.
Dog er det nok at det er 2 dage siden der sidst er skrevet et indlæg, dette betyder at hvis jeg har brug for et hurtigt svar så ved jeg med andre ord ikke om der vil komme et idag. Derfor vil jeg foreslå dig at sørge for at der maks er gået 3-4 timer i mellem indlæggende i dagtimerne.
Det er bare så afskrækkende når man kigger på et forum og der ikke har været liv i det i mere end 2 dage.