Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til start af virksomhed....

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Sep 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg ønsker at starte en virksomhed som til at starte med skal sælge forskellige handsker.

Primært til Cykel og vægtløftning. Altså forskellige sportshandsker. 

Dem har jeg tænkt mig at importere fra udlandet, til billige penge. 

Er der nogen der har forstand på en af disse markeder? Nogle der har nogle krav?

Er der nogle muligheder?

Hvis I har nogen kendskab til det eller har noget input så er I meget velkomne til at skrive.

Tak 

Tilmeldt 22. Jun 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 22:10

Har du tjekket markedet?

Jeg ville umiddelbart ikke tro der var et kæmpe marked for netop de produkter.

Da jeg cyklede, gik jeg ned i en cykelforretning og købte det hele, samlet.

Ville det kunne betale sig at købe dem hos dig? Med fragt og det hele?

Tilmeldt 23. Nov 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 20:12
Tilmeldt 20. Sep 11
Skrevet kl. 22:22

Altså jeg har ikke tjekket markedet sådan helt nøjagtigt, men ved at jeg kan skaffe det til billige penge.

Jeg tror faktisk godt det vil kunne betale sig at købe dem hos med fragt og det hele. 

Fordi jeg har på fornemmelsen der er et stort marked til lige netop handskerne.  

Tilmeldt 20. Sep 11
Skrevet kl. 22:23

@Bilal

Okay, kan du fortælle mig lidt nærmere om ham?

Er det en jeg kan komme i kontakt med?

Tilmeldt 23. Nov 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 08:15

Jeg kan lige prøve at høre ham ad.

Tilmeldt 3. Apr 11
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 12:28

Du skal helt klart kigge lidt i mod Pakistan. De er kendt for lave GODE sports produkter, og handsker og sportstøj.

Yes

Fra Glostrup
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 13:17
hugoo:

Altså jeg har ikke tjekket markedet sådan helt nøjagtigt, men ved at jeg kan
skaffe det til billige penge.

Jeg tror faktisk godt det vil kunne betale sig at købe dem hos med fragt og
det hele. 

Fordi jeg har på fornemmelsen der er et stort marked til
lige netop handskerne.  

Hej Hugoo

Hvis jeg var dig, ville jeg nok analysere om der er et marked for dit produkt. Ikke fordi at jeg skal slukke dine drømme, eller være den største lyseslukker. Men grunden til at jeg nævner det er, at jeg synes at det ville være synd hvis du går all in på dette marked, hvis markedet er mættet.

Så lav en markedsanalyse. Samt en SWOT analyse, du ligesom ved hvad du har af forcer på området, men så du er klar over hvad du skal arbejde mere med.

Jeg siger ikke at dette er det korrekte svar, men det var sådan jeg ville gribe det an.

Hvis du kigger på min profil, har jeg været her inde på Amino siden juni 2010. Jeg har ikke startet nogen forretning op endnu. jeg har ikke engang en hjemmeside. MEN... Jeg suger i øjeblikket en masse viden til mig. Jeg forbereder mig, så godt som jeg kan. Når jeg føler mig godt rustet til at indtræde på det marked jeg gerne vil arbejde på. Så kan jeg love dig for at jeg vil give den gas. :)

Jeg håber at du kan bruge mit indlæg :)

Mvh. Daniel
Tilmeldt 20. Sep 11
Skrevet kl. 00:08

Hej Daniel

Tusind tak for dit fyldestgørende indlæg.

Jeg kan godt se hvad du mener, og det også noget jeg har tager til eftertanke.

Umiddebart vil jeg personligt mene der må være et marked, fordi der er masse der gør brug af cykler og styrketræner osv.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 00:45

Det er helt rigtigt, at der er mange som styrketræner og som cykler, men der er altså mange cykleforretninger som sælger disse handsker og sportsbutikker..

Bare fordi der er mange kunder, er det ikke ensbetydende med at der er nok til at det kan kører rundt. Du skal nok have andre produkter, end bare lige disse handsker! Hvis du kun vil have handsker, så skal du gøre noget som skiller dig ud.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)