Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søger hjælp til mere salg

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

 

 

Jeg ejer en forretning hvor jeg sælger æteriske olier og selve på markedet er vores de bedst fordi de er 100 % naturligt. og det meget bedre end andre firmas olie.

hvis du kunne tænke dig at hjælpe med at gør det stort i dk så kan i velkommen til at skrive til mig. så dvs at jeg kunne godt bruge nogle flere leder i min forretning.

 

P.S glæder mig til at hører fra dig / I

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

CRJ Design skal hjælpe dig med reklame omdeling i danmark.

Du er velkommen til at tjekke os på www.crj-design.dk/omdeling

Med venlig hilsen

CRJ Design
Christopher Rosbak

CRJ design

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

infotjenpenge:
selve på markedet er vores de bedst fordi de er 100 % naturligt. og det meget bedre end andre firmas olie.

Yeah right! 

Are they organic then?

And under what certification?

You don't sell more by saying Ours are the best and better than every other companies.....

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Hvad er det for et mærke? Der er mange på det danske marked der er 100% naturlige.

Held og lykke med din forretning! :-)

Mvh. Charlotte

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

I must say that in this day and age every man and his dog are calling themselves and their products "natural" its like "organic" it means nothing anymore, its the certifying company behind it that counts!

Take for example Ecocert and its more basic organic certification.

They say that a product with just 10% organic ingredients can say it is ORGANIC

(even if the other 90% of the ingredients are harmful synthetic ingredients)

Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 228
Fra  Tjek Danmark Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

-Dette er måske en mulighed for dig!

www.tjekdanmark.dk er en gratis infoside for unge, voksne og børnefamilier med forskellige muligheder og spændende tilbud her i Danmark.

Der er både konkurrencer, tilbud, vejret, spil, nyheder, interessegrupper og meget andet.

Vi markedsfører annoncører ved online medie annoncering via www.tjekdanmark.dk og vores Facebook gruppe, hvor priser er forskellige alt efter hvor meget information og links du vil have vist på hjemmesiden.

Du er velkommen til at se mere hos Tjek Danmark. www.tjekdanmark.dk

Mvh.

Lasse

Find oplevelser, spisesteder, ferieophold og rejsebureauer i Danmark. Tjek alle oplevelserne her Oplevelser

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse

 

 

Det lyder spænende . hvad er priser på det ?? og hvor mange folk kommer det ud til??

 

 

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej infotjenpenge.

Hvis du har et nicheprodukt og ønsker målrettet markedsføring med målbar effekt, så bør du overveje Google AdWords.

Fordelen er, at du kun betaler for markedsføringen, når den rent faktisk virker - dvs. at folk klikker sig ind på din hjemmeside. Derfra er det så din opgave, at få solgt dem noget, så din udgift til klikkene giver et positivt afkast.

Mvh Troels.

Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 228
Fra  Tjek Danmark Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Tjek Danmark markedsføres for unge, voksne og børnefamilier i DK. På dette link kan du se mere om markedføringen, priser og de forskellige annoncepakker hvor det er beskrevet for dig. http://www.tjekdanmark.dk/support

Find oplevelser, spisesteder, ferieophold og rejsebureauer i Danmark. Tjek alle oplevelserne her Oplevelser

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)