Ser jeg frem til :-)
Mit spørgsmål er: Hvor meget kapital havde du da du startede dit første firma.. ?
Vh. Sophie |
Super - Det glæder jeg mig til at høre
Ser jeg frem til :-)
Mit spørgsmål er: Hvor meget kapital havde du da du startede dit første firma.. ?
Vh. Sophie |
Super - Det glæder jeg mig til at høre |
Hej Martin Det lyder spændende! Jeg lover, at blive PLUS på en betingelse :-) Hvordan går det med dette firma?(antal medarbejdere osv.) Og når du nu flytter tilbage til Danmark næste år, har du så opnået det, Med venlig hilsen Glen Rose |
Det er et top dollar initiativ. Jeg kommer også og lytter med. Jeg kunne godt tænke mig at du fortalte lidt om, hvordan du får samlet dine teams, og ikke mindst de rigtige teams. F.eks. på Amino. Du kan jo, mig bekendt, ikke programmere selv. Jeg glæder mig til webinaret. Mvh. Kenneth |
www.kennethmundt.com
Hej Glen Fokus vil være på min første butik CyberCom, men jeg kan godt fortælle lidt om SPAMfighter. Så køb du bare Plus :-) De bedste hilsner
|
Smid lige jeres sidste spørgsmål før seancen og husk at bliver Plus medlem inden for de næste par timer, ellers når du ikke at få URL og kode til webinaret. De bedste hilsner
|
Husk at sende beskeden ;-) Undskyld min bekymring - men jeg SKAL simpelthen bare være med hehe. Med Venlig Hilsen |
Hunderacer - 550 forskellige hunderacer
Er lige sendt og vi går igang om 1 time. |
Kunne godt tænke mig at høre om hvordan du fik ideen til Jubii. - Emil |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Sidste chance. |