Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kan jeg finde ud af, om virksomheder er interesseret i min idé?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra espergærde
Tilmeldt 14. Aug 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsan allesammen,

jeg har et start up internet portal i udvikling, men for at tiltrække investorer skal jeg finde ud af, om min idé også kan "sælges" til virksomheder. Er der nogen der har gode erfaringer med det? Skal man lave en survey og sende rund, eller kontakte nogen virksomheder direkte?

Som sagt er portalen under udvikling, det vil sige at jeg kun kan præsentere en projektbeskrivelse, og ikke noget færdigt produkt...

Mange tak for hjælpen på forhånd,

eric

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 14:47

Ring og skab kontakt interesse og netværk personligt..... der ikke mange der gider svare på Surveys der bare vliver sendt rundt...

Læs lidt på Solaima´s blog herinde

/

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Glostrup
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 14:54

eric witzgall:

Skal man lave en survey og sende rund, eller kontakte nogen virksomheder direkte?

Som sagt er portalen under udvikling, det vil sige at jeg kun kan præsentere en projektbeskrivelse, og ikke noget færdigt produkt...

Hej Eric

Hvis jeg var dig, ville jeg kontakte virksomhederne direkte. Især når, som du selv skriver, har et produkt under udvikling.

Sørg for at få lavet en rigtig flot og detaljeret præsentation. Hvor du beskriver hvor at lige netop den virksomhed du er ved, skal hjælpe dig videre.

Mvh. Daniel

Fra espergærde
Tilmeldt 14. Aug 09
Skrevet kl. 14:55

tak for det, er i gang med at læse hendes blogs...:)

eric

Fra espergærde
Tilmeldt 14. Aug 09
Skrevet kl. 14:59

Tak for svaret,

fidusen er bare at jeg gerne vil skabe mig et overblik over markedet, så det tager lang tid at kontakte alle direkte, men hvis det er det der skal til...:)

er det så bedst med en e-mail, eller bare ringe med det samme? fordelen med mailen er jo, at man kan vedhæfte en projektbeskrivelse...

hilsner,

eric

Fra Glostrup
Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 15:07

eric witzgall:

er det så bedst med en e-mail, eller bare ringe med det samme? fordelen med mailen er jo, at man kan vedhæfte en projektbeskrivelse...

Jeg ville helt klart ringe rundt. Det virker i mine øjne meget mere engageret. Så kan du aftale et personligt møde med den rette person. På den anden måde risikerer du at vedkommende som læser din mail tænker. Ej det orker jeg bare ikke (delete) og så er det ude af verden for ham. Når du har ham eller hende i røret, er de nødt til at give dig et go eller et no-go. Så kan du jo med det samme bede dem uddybe dette.

Pøj pøj :D

Fra espergærde
Tilmeldt 14. Aug 09
Skrevet kl. 15:19

Daniel Miltoft Rasmussen:
Jeg ville helt klart ringe rundt. Det virker i mine øjne meget mere engageret. Så kan du aftale et personligt møde med den rette person. På den anden måde risikerer du at vedkommende som læser din mail tænker. Ej det orker jeg bare ikke (delete) og så er det ude af verden for ham. Når du har ham eller hende i røret, er de nødt til at give dig et go eller et no-go. Så kan du jo med det samme bede dem uddybe dette.

mange tak skal du have, så skal vi jo bare tage røret nu...:)

Fra Glostrup
Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 16:10
Ja for sytten.... Go go go ! :)
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)