Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får i trafik / hvordan øger i trafikken ?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey alle i glade aminoer

Jeg har nu i noget tid fulgt en del med i denne gruppe, og syntes der er mange både spændende og interessante tråde, men i næsten alle tilfælde virker det som om der allerede er opbygget god trafik.

Så mit spørgsmål er hvordan i ville skaffe "hurtig" trafik til feks et nyt affiliate-site ? og måske hvad i gør for at øge jeres nuværende trafik. Lader i det klare sig selv eller ..

Årsagen til at jeg spørger er for at faslægge hvor meget tid og indsats folk generelt lægger i den del af affilate kontra det at finde gode annoncer etc.

På forhånd tak for input :)

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin:

Hey alle i glade aminoer

Jeg har nu i noget tid fulgt en del med i denne gruppe, og syntes der er mange både spændende og interessante tråde, men i næsten alle tilfælde virker det som om der allerede er opbygget god trafik.

Så mit spørgsmål er hvordan i ville skaffe "hurtig" trafik til feks et nyt affiliate-site ? og måske hvad i gør for at øge jeres nuværende trafik. Lader i det klare sig selv eller ..

Årsagen til at jeg spørger er for at faslægge hvor meget tid og indsats folk generelt lægger i den del af affilate kontra det at finde gode annoncer etc.

På forhånd tak for input :)

Brug rigtig meget tid på at skabe indhold på din side, så kommer det andet ligeså stille af sig selv.

Laver du noget kanon indhold på din side, så begynder folk at linke til dig, også går det stille og roligt derudaf. Når du nær en vis mængde kvalitets indhold på din side, begynder det lige pludselig at gå rigtig stærkt, også bliver det for alvor sjovt for dig og pengepungen..

Men igen, sørg for at smid dit link til din affiliate side rundt omkring. I sær hvis der er kvalitetsindhold på siden. Start evt. med at smide dit link i din signatur her på amino? :)

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Dec 09
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du gerne vil have mere trafik til hjemmeside, så kan det være en rigtig god ide at have en masse indhold på din side, husk at skrive indhold som folk linker til.

Det vil samtidig også være en god ide at lave nogle links til din side, du kan lave links på blandt andet goon.dk eller min egen artikelside som du kan finde et link til i min signatur.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Lykkeskov:

Brug rigtig meget tid på at skabe indhold på din side, så kommer det andet ligeså stille af sig selv.

Laver du noget kanon indhold på din side, så begynder folk at linke til dig, også går det stille og roligt derudaf. Når du nær en vis mængde kvalitets indhold på din side, begynder det lige pludselig at gå rigtig stærkt, også bliver det for alvor sjovt for dig og pengepungen..

Men igen, sørg for at smid dit link til din affiliate side rundt omkring. I sær hvis der er kvalitetsindhold på siden. Start evt. med at smide dit link i din signatur her på amino? :)

Ja, godt indhold er vejen frem, når der skal tiltrækkes links. Og der skal links til for at ranke i Google på søgeord, som giver trafik og indtjening.

Men jeg vil gerne understrege at du skal lægge vægt på den sidste del også: Selv at begynde at tiltrække eller bygge nogle gode links.

Du kan skrive danmarks bedste indhold om et emne, men der er altså ingen som linker til det hvis ingen ved at indholdet findes fordi det ikke ranker på relevante søgeord. Og mange skal altså se dit indhold før der kommer en af de folk forbi som faktisk linker til websites fra egne websites og som vælger at gøre det lige i dit tilfælde.

Så fokuser på godt indhold og dernæst på at få det indhold vist til de rette mennesker (linkerne). 

Martin:

Så mit spørgsmål er hvordan i ville skaffe "hurtig" trafik til feks et nyt affiliate-site ? og måske hvad i gør for at øge jeres nuværende trafik. Lader i det klare sig selv eller ..

Årsagen til at jeg spørger er for at faslægge hvor meget tid og indsats folk generelt lægger i den del af affilate kontra det at finde gode annoncer etc.

Og så er det oplagt også at minde om at SEO tager tid. Så hvis det skal gå hurtigt med trafikken, er købt trafik vejen frem. Adwords, Facebook Ads, Bing Ads.

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle svarene. Det er super nice.

Jeg er helt klar på at det tager tid, og har ingen hast :) Men det undrede mig nemlig at "næsten" alle indlæg virkede som små solstråle historier, hvor man sad med et eller flere sites med en masse trafik og gerne ville tjene lidt ekstra.

Så tænker jeg at der jo må være nogle som starter helt fra bunden, og derfor også skal bruge tid og kræfter på først at skaffe trafikken :)

Men tak for rådene, de er noteret bag øret, eller hvor jeg nu lige fandt plads :)

Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 921
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg siger også tak ;)

 jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt

http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Saugstrup:

Emil Lykkeskov:

Brug rigtig meget tid på at skabe indhold på din side, så kommer det andet ligeså stille af sig selv.

Laver du noget kanon indhold på din side, så begynder folk at linke til dig, også går det stille og roligt derudaf. Når du nær en vis mængde kvalitets indhold på din side, begynder det lige pludselig at gå rigtig stærkt, også bliver det for alvor sjovt for dig og pengepungen..

Men igen, sørg for at smid dit link til din affiliate side rundt omkring. I sær hvis der er kvalitetsindhold på siden. Start evt. med at smide dit link i din signatur her på amino? :)

Ja, godt indhold er vejen frem, når der skal tiltrækkes links. Og der skal links til for at ranke i Google på søgeord, som giver trafik og indtjening.

Men jeg vil gerne understrege at du skal lægge vægt på den sidste del også: Selv at begynde at tiltrække eller bygge nogle gode links.

Du kan skrive danmarks bedste indhold om et emne, men der er altså ingen som linker til det hvis ingen ved at indholdet findes fordi det ikke ranker på relevante søgeord. Og mange skal altså se dit indhold før der kommer en af de folk forbi som faktisk linker til websites fra egne websites og som vælger at gøre det lige i dit tilfælde.

Så fokuser på godt indhold og dernæst på at få det indhold vist til de rette mennesker (linkerne). 

Martin:

Så mit spørgsmål er hvordan i ville skaffe "hurtig" trafik til feks et nyt affiliate-site ? og måske hvad i gør for at øge jeres nuværende trafik. Lader i det klare sig selv eller ..

Årsagen til at jeg spørger er for at faslægge hvor meget tid og indsats folk generelt lægger i den del af affilate kontra det at finde gode annoncer etc.

Og så er det oplagt også at minde om at SEO tager tid. Så hvis det skal gå hurtigt med trafikken, er købt trafik vejen frem. Adwords, Facebook Ads, Bing Ads.

Mvh Anders Saugstrup

Er fuldstændig enig Anders.

Mener bare at man skal fokusere på ordentligt indhold, ellers er der ingen grund til at ligge en masse kræfter i markedsføring (seo osv.) hvis dit indhold alligevel ikke skaber værdi for brugerne.

Med venlig hilsen

Emil Lykkeskov

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Fra Herning
Tilmeldt 4. Sep 10
Indlæg ialt: 197
Fra  JH Media ApS Pricebook ApS Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtigt nok at det er en skide god idé med godt indhold sådan folk linker til dig. Men hvis du søger traffik her og nu og du får nok provision fra din affiliate side per salg, kan adwords være en rigtig god idé. Dog skal du huske at fokusere på et godt kvalitetsresultat sådan du ikke betaler mere end nødvendigt for det :)

Angiv dit mobilforbrug og find det billigste mobilabonnement med http://mp.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Starte med at lave en flere 100 sider der videre formidler en masse god viden lav verdens bedste side, den du laver skal du stræbe mod der kommer alt på, lige fra video flere og flere gode billedere og tekst på siden stop aldrig det kan altid forbedres.

Husk lav siden så godt at mange begynder at linker til dig af sig selv.

Vær aktive over alt 

social medier lige fra twitter facebook til amino.dk mv.

videre formidle over alt og have en iværksættere at du vil vinde du har et bud skab du vil videre formidle 

Lidt tips ekstra her omkring steder du kan videre formidle din hjemmesidenhttp://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx?#731757 og herhttp://www.amino.dk/forums/t/78588.aspx?#499259

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Sep 11
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 01:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville ikke forsøge at skaffe noget hurtig trafik, da trafikken skal være relevant for din målgruppe, da det ellers bare er spild af båndbredde, og med stor garanti ikke noget trafik du tjener penge på.

Som andre også nævner skal du have skrevet en masse godt indhold omkring det emne som dit website handler om. Skriver du noget indhold som brugeren rent faktisk kan bruge til noget, kan du sikkert også godt score dig nogle gratis links på den konto, ved at folk linker til indholdet.

Som Anders Saugstrup også nævner skal du have skabt nogle gode links til dit website, der skal du selv ud og arbejde. Du kan f.eks. deltage i debatter som er relevante for det emne din website handler om, og ved at skrive nogle gode og saglige indlæg om emnet, kan du på nogle forum få lov til at have et signatur link til den egen side, eller linke til noget af dit eget indhold hvis det er relevant i forhold til emnet der diskuteres. Du kan også holde øje med blogindlæg der omhandler dit emne, hvor du kan skrive kommentarer og deltage i en evt. efterfølgende debat omkring blogindlægget. 

Men det er altsammen noget der tager tid at bygge op, du skal ikke forvente at tjene "gode penge" allerede fra dag et.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)