Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg Norske domæner

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 142
Fra  ennovation Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg vil meget gerne registrere et .no domæne men har så fundet ud af at man skal have et Norsk selskab. Er der nogen måde hvorpå dette kan omgås? Nogle erfaringer?

VH

Fra odense
Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 09:16

Jeg tror ikke, at du kan omgå det!!! Det kræver at enten dit varemærke er registreret i Norge eller at du har et eller andet selskab registreret i Norge- dvs. norsk VAT no....

Men hvorfor er det så vigtig???

Kan du ikke bare få en .com ?

www.babyjungle.dk - Lækkert babytøj, sko, møbler - alt det, du ikke kan undvære!

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2236
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 09:20

Hej,

Jeg har ikke selv prøvet dem, men de skriver at de har norske agenter hvor man kan oprette det igennem:

http://www.1-domain.dk/

VVS Company

Kristian Ole Rørbye

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 09:21

Hvis du er affiliate kan du tage kontakt diverse affiliate netværk og høre dem ad hvordan man skaffer et .no domæne. De har sikkert erfaring med det. Vil selv have et .no  snart så følger lige med hvilke andre løsninger er.

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra odense
Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 09:22

Det er rigtigt nok, man har jo agenter til dette formål, at oprette udenlandske domæner MEN man kan stadigvæk ikke omgå reglen ang. CVR nr. Medmindre det har lige ændret sig- for ganske kort tid siden....

www.babyjungle.dk - Lækkert babytøj, sko, møbler - alt det, du ikke kan undvære!

Tilmeldt 11. May 09
Indlæg ialt: 199
Fra  Public Static Amino Skrevet kl. 09:23

Du skal finde en nordmand du stoler på, og få ham/hende til at bestille det.

Alternativt skal du have norsk organisationsnummer, eller finde en dansk virksomhed der vil hjælpe dig.

Jeg abonnerer ikke på tråde, da jeg ikke gider tæppebombes med reklame-mails uden andet indhold. Send PM hvis du mangler opfølgning.

Fra København
Tilmeldt 23. Nov 09
Fra  ennovation Skrevet kl. 10:16

czechchic1:

Jeg tror ikke, at du kan omgå det!!! Det kræver at enten dit varemærke er registreret i Norge eller at du har et eller andet selskab registreret i Norge- dvs. norsk VAT no....

Men hvorfor er det så vigtig???

Kan du ikke bare få en .com ?

Vi har .com domænet - men vi ønsker self. også de lokale varianter. Så placerer vi de lokale sites i de givne lande, også af SEO hensyn.

Fra København
Tilmeldt 23. Nov 09
Fra  ennovation Skrevet kl. 10:20

Kristian Ole Rørbye:

Hej,

Jeg har ikke selv prøvet dem, men de skriver at de har norske agenter hvor man kan oprette det igennem:

http://www.1-domain.dk/

Jeg har sendt en bestilling afsted hos dem - nu må vi se om det fungerer.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2236
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 11:23

Okay, lyder spændende. 

Du må gerne lige skrive om din oplevelse med det her efterfølgende, hvis du gider :)

Kristian Ole Rørbye

Fra København
Tilmeldt 23. Nov 09
Fra  ennovation Skrevet kl. 11:49

Kristian Ole Rørbye:

Okay, lyder spændende. 

Du må gerne lige skrive om din oplevelse med det her efterfølgende, hvis du gider :)

De tilbyder en Agent løsning hvor de skal have 995,- pr. år plus moms for domænet. Ved ikke om det kan fås billigere andre steder.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)