Jeg vil meget gerne registrere et .no domæne men har så fundet ud af at man skal have et Norsk selskab. Er der nogen måde hvorpå dette kan omgås? Nogle erfaringer?
Jeg tror ikke, at du kan omgå det!!! Det kræver at enten dit varemærke er registreret i Norge eller at du har et eller andet selskab registreret i Norge- dvs. norsk VAT no....
Men hvorfor er det så vigtig???
Kan du ikke bare få en .com ?
www.babyjungle.dk - Lækkert babytøj, sko, møbler - alt det, du ikke kan undvære!
Hvis du er affiliate kan du tage kontakt diverseaffiliate netværk og høre dem ad hvordan man skaffer et .no domæne. De har sikkert erfaring med det. Vil selv have et .no snart så følger lige med hvilke andre løsninger er.
Stifter af SONNURMEDIA - Alt indenfor webudvikling
Det er rigtigt nok, man har jo agenter til dette formål, at oprette udenlandske domæner MEN man kan stadigvæk ikke omgå reglen ang. CVR nr. Medmindre det har lige ændret sig- for ganske kort tid siden....
www.babyjungle.dk - Lækkert babytøj, sko, møbler - alt det, du ikke kan undvære!
Jeg tror ikke, at du kan omgå det!!! Det kræver at enten dit varemærke er registreret i Norge eller at du har et eller andet selskab registreret i Norge- dvs. norsk VAT no....
Men hvorfor er det så vigtig???
Kan du ikke bare få en .com ?
Vi har .com domænet - men vi ønsker self. også de lokale varianter. Så placerer vi de lokale sites i de givne lande, også af SEO hensyn.