Jeg tror, at jeg har fået løst problemet - men nu er jeg bare nysgerrig efter, om nogen har et bud på, hvad der var galt? De sidste par dage har enkelte hjemmesider været helt vildt lang tid om at loade - i både Firefox og IE - og i går var de helt umulige at åbne - og jeg kunne heller ikke tilgå dem via FTP. Problemet var kun på min egen PC. På andre PC'er virkede siderne - og en søgning på www.downforeveryoneorjustme.com sagde også, at siderne var oppe. Det var ikke tilfældige sider - men lige præcis mine egne 3 hjemmesider - og Surftown. Altså sider, som jeg bruger stort set dagligt. Dog virkede Amino, som jeg også bruger dagligt, helt fint. I desperation kørte jeg en spywarescanning og en virusscanning på computeren - men uden at det løste problemet. Til sidst kørte jeg CCleaner, som bl.a. rydder historik, cache mv. og rydder op i registreringsdatabasen. Det virkede! Jeg tænker, om det måske er noget med cache - men jeg har Firefox til at rydde cache hver gang den lukkes, så det lyder jo umiddelbart ikke sandsynligt, men det er det eneste bud jeg har. Er der nogen, der har oplevet samme problem - eller har et bud på, hvad pokker der var galt?
|
Jeg havde samme problem med min egen webshop som også kører surftown, deres webmail og egen side var også ekstrem langsom.
Har skrevet til dem igår og hørt ad, men har intet hørt endnu.