Som så mange andre, vil vi gerne benytte os af alle de erfarne iværksætter herinde...smil Vi har startet en webshop, som henvender sig til en målgruppe mellem 18-40 år... www.luxuryforhim.com Vi er efterhånden meget godt tilfreds med udseende og brugervenligheden, men vi er meget åbne for kritik...god som dårlig!! Gode idéer til siden er meget velkommen..... Håber at høre fra jer... Kim |
Jamen jeg vil da lige som småkritisk netshopper komme med lidt af hvert
Først: "reklame"-forsiden som jeg ser den, er for mig lidt irreterende. Det ville være klart roligere at se på hvis du bare havde "Nyeste produkter" øverst og som den altoverskyggende. Jeg synes det er irretende når man blir ledt rundt og rundt på siden fordi man falder over den ene reklame efter den anden. Til sidst ryger man et andet sted hen, glemmer hvad man kiggede efter eller bliver træt af bare at køre rundt på siden uden rigtigt at finde noget...
Det samme er når man klikker ind i en ny varergruppe, så kommer forsiden op igen. Forstyrrende synes jeg. Tror det ville fungere bedre hvis der kom noget frem OM varergruppen f.eks. (som så mange andre steder - men det fungerer)
Fedt koncept - Overvejede det faktisk selv, men du har jo gjort det godt!
Flotte bannere/reklamer.
Siden virker luxury :D
Fedt varersortiment. Blandet, men passer jo fint sammen alligevel :S
Lidt "fesen" blå farve synes jeg ?! (sidder på bærbar) Den må gerne være lidt mere merkant eller drenget - evt. amino-blå?
Det var vist lige hvad jeg havde at sige tror jeg...
Men flot arbejde!!!
/MaxNoob