Jeg er rimelig lun på en facebook-side, som der ikke har været nogen aktivitet på det seneste år - fra ejeren af.
Der er ingen kontakt-oplysninger eller noget, men kender I sociale-medie-genier ikke en smart måde hvorpå jeg kan snuse en mail / facebook-profil af ejeren frem?
Han skrev til mig i pb, at han ville skrive hvis han fandt ud af noget, han har ikke skrevet - endnu atleast - så jeg antager, at han ikke kunne finde nogle kontaktinformationer. Så jeg tror, at den eneste vej er ved simpelthen, at skrive "ejeren bedes kontakte mig" eller noget, på den pågældende sides profil.
Og ja, også det som jeg er kommet frem til.. Dog bare en lillebitte sandsynlighed for at ejeren se det, hvis siden ikke har været aktiv i et år, desværre.
Og ja, også det som jeg er kommet frem til.. Dog bare en lillebitte sandsynlighed for at ejeren se det, hvis siden ikke har været aktiv i et år, desværre.
Præcis.
Jeg er fx. lun på en Facebook-side "Ole Wedel Lyden" - Ole wedel, en mand fra et TV4-program eller noget, hvor han og andre ældre usuccesfulde mænd tager til thailand og scorer kæresten ;-P, har en festish med, at sig waahhh efter hver sætning, som er så tilpas kult, at siden har 25K likes. Jeg kunne godt tænke mig, at benytte siden som markedsføring i forbindelse med en iOS & Android ole wedel app, jeg har udviklet over sommeren, så =D[
Der er ingen kontakt-oplysninger eller noget, men kender I sociale-medie-genier ikke en smart måde hvorpå jeg kan snuse en mail / facebook-profil af ejeren frem?
Hvis ejeren har lavet noget eget indhold med lidt grafik, så kan du se, hvor det er hostet henne, og så gå den vej for at se det. Ved ikke om det er muligt i dette tilfælde, men det vil være vejen jeg ville gå.