Hej Jeg er efterhånden ret langt i forberedelserne til en produktion af bio-brændsel (træpiller, briketter, flis, savsmuld, spåner og barkflis) Jeg mangler et godt navn med tilhørende ledigt domæne. Krav: Navnet skal være let at huske, må ikke indeholde æ ø å, gerne et kort navn, domænet skal være ledigt. Øvrigt: Virksomheden får kontor og engro lager i Næstved, hvor der også vil være direkte salg til både erhverv og private. Der kan fremstilles de nævnte vare i den ønsket mængde. det kan være pakket eller i løs vægt. Naturligvis vil det i begyndelsen være med en mindre maskinpark, som udvides i takt med efterspørgelsen. Selve produktionen vil ske enten i Danmark eller i Polen, al produktion vil ske på egen fabrik, således der er total styr på råvaren og kvaliteten, jeg har endnu ikke besluttet mig for hvilken af de to løsninger jeg vælger, da der er åbenlyse fordele ved begge og naturligvis findes der også ulemper. Konkurrancen slutter den 1 okt. hvis der findes en vinder, vil denne naturligvis blive offentliggjort her på Amino, samt med direkte besked til vinderen via PM. Jeg glæder mig til at læse om alle jeres gode ideer. Har du spørgsmål af nogen art, vil jeg forsøge at besvare disse bedst muligt. Venligst René Buch |
Vind 3 flasker god vin - rød eller hvid efter dit valg!
Venligst
René Buch
Bionext - bio, som i biobrændsel - next som i "femtidens brændsel" -> og lidt længere ude "next" = "næst"ved ;) |
Min første tanke til navn: bibio.dk :) |
Må jeg foreslå bbb.dk? Det skal så stå for Buchs biobrændsel :-) |