Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Textil spørgsmål.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Har lige et spørgsmål.

Jeg har noget design, som er lavet fra Picasa - som jeg gerne vil have skal trykkes på noget T-shirt.

Er det muligt? Det behøver vel ikke være fra Photoshop eller andet software?

Skal til møde med en textiltrykkeri her næste uge, og skal så præsentere det design jeg har.

Har fået at vide, at det skal være PNG, JPG eller Gif filer - før de kan godkendes. Mine Picasa billeder, bliver gemt som PNG fil. 

Er der andet udover det her ?

:) 

Tilmeldt 10. Jul 11
Skrevet kl. 21:06
Tilmeldt 10. Jul 11
Skrevet kl. 21:36

Bumper lige tråden igen. Virkelig ikke nogen, der kan hjælpe?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46609
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:19

det er ikke voldsomt populært at bumpe herinde - men du har jo kontakt med en textiltrykker du skal til i næste uge - hvorfor spørger du dog ikke ham

Der er nogen som kun kan trykke efter bestemte programmer - nogle som kun kan ramme specielle farver, men der er da også textiltrykkerier og almindelige trykkerier som kan trykke efter en håndtegning - de læser den bare ind i deres program - i visse fald sætter de raster - helt beroende på metoden.

Den du skal ud til må da kunne sige præcis hvad han har for krav til materialet du afleverer - og evt hvad hans ekstra pris er på det ene afleveringsformat frem for det andet. Uden at vide hvor du trykker og hvilken metode, er det rent gæt - ud over, at du altså givet - hvis du betaler for det - kan få trykt et hvilket som helst billede på en t-shirt

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 22. Aug 11
Indlæg ialt: 406
Fra  FokusH Skrevet kl. 23:48

Jeg tror ikke, jeg forstår spørgsmålet. Spørger du om en .png-fil fra eet program (Photoshop) er bedre end en .png-fil fra et andet program (Picasa)? Det tror jeg ikke, du skal tænke på.

Derimod skal du nok interessere dig for farver. Trykkerier kan anvende forskellige farveskalaer og hver printer i kombination med det, de skal trykke på, giver særlige resultater. Men det kan kun dit textiltrykkeri give dig specifikationer på.

Det har ikke noget med farve at gøre, men hvis jeg var dig ville jeg tage afsted med 2 formater - png og fx jpeg. Så kan det ikke gå helt galt. Der er flere programmer, hvor du kan konvertere fra det ene til det andet format.

/Marianne

Tilmeldt 10. Jul 11
Skrevet kl. 00:31

Super. Fik det svar, jeg ville have :D
Ringer dog også lige ind til dem imorgen, og høre lidt mere til det.

Men jeg takker for jeres svar og hjælp :) 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)