Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan fører jeg min idé ud i livet?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Sep 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa allesammen. Jeg er 16 år, og har længe gået med en masse iværksætter idéer som jeg gerne vil føre ud i livet, men jeg har aldrig prøvet det før, og er derfor hvad man vil kalde en ''nybegynder''.

Jeg har en masse spørgsmål, som jeg håber at I Aminoer kan hjælpe mig med på den ene eller anden måde, da jeg desværre ikke har turde kaste mig ud i iværksætning før jeg blev lidt mere moden.

Jeg har en idé som er salg af en ''internetvare''. Jeg vil købe ''varen'' fra en tredjepart på internettet, og vil derefter (forhåbentlig) gøre varen nemmere og mere overskuelig for forbrugeren. Altså 1. skaffe varen til mig selv, så jeg kan arbejde videre med den 2. Gøre det muligt for forbrugerne at købe mit produkt. Smile

Jeg ved selv hvordan systemet skal være, men jeg kan ikke selv kode det. Jeg er hvad man vil kalde paranoid, er der en måde man kan sikre sig at idéen ikke bliver tyvstjålet fra dem man nu deler den med?

Hvilke udgifter (webshop, kodning osv) skal man tage højde for, når man sælger varen (for at opnå overskud)?

Altså er det vel et stort ''nybegynder'' spørgsmål jeg stiller - hvordan fører jeg det ud i livet?

Og har i evt. nogle råd til mig, hvordan jeg bliver klogere på hele iværksætter arbejdet, og måden man gør det på?

Mvh. Oelsemagle1994

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:29

De fleste webdesigner får flere opgaver om måneden hvor de laver opgaver for dem der har fået ideen.

Det der kan gøre ideen ikke bliver til noget er man er bange den bliver kopiret , så vær rolig lad dem bare hjælpe dig , vi er jo alle iværksættere

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 19. Sep 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 08:54

Mange tak for dit svar!

Jeg er i tvivl om hvilke udgifter jeg skal regne med, ved at have en ret teknisk krævende hjemmeside kørende og hvilke udgifter skal jeg tage højde for ved salg af varen? Og ja bare alle udgifter jeg kan støde ind i. Smile

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 14:01

Oelsemagle1994:

Jeg ved selv hvordan systemet skal være, men jeg kan ikke selv kode det. Jeg er hvad man vil kalde paranoid, er der en måde man kan sikre sig at idéen ikke bliver tyvstjålet fra dem man nu deler den med?

Hvilke udgifter (webshop, kodning osv) skal man tage højde for, når man sælger varen (for at opnå overskud)?

En NDA eller en samarbejdsaftale.

Mht. udgifter, overskud osv. vil jeg anbefale dig at lave en forretningsplan og gennemgå på et iværksætterkursus eller evt. med nogle venlige sjæle herinde fra.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)