Jeg søger 3 Aminoer som har lyst til at være med i et SEO forsøg som gerne skulle give væsentlig bedre placeringer indenfor 1-2 måneder for dit website eller webshop.
Det er ganske gratis at være med, de eneste krav er:
Jeg kender dig her fra Amino (ikke nødvendigvis personligt),
Du har optimeret dit website nogenlunde for det søgeord du gerne vil ranke på (title tags osv)
De(t) søgeord du gerne vil ranke for er ikke vildt konkurrencepræget (fx ikke 'rejser', 'a-kasse' osv)
jeg kunne godt tænke mig at få min side stripdanmark bedre søgeord optimeret og kunne da også bruge en til et længere samarbejde , jeg har simpelthen så mange jern i ilden for tiden
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Jeg har kontaktet 3 Aminoer og venter kun på svar fra den sidste. Derfor er der nok lukket i denne omgang (med mindre nr.3 ikke vil være med).
Nu vil jeg gå videre og se hvad det kan blive til og så synes jeg at jer der er interesserede skulle holde øje med tråden om en måned eller to. Det er meget muligt der kommer et godt tilbud og der skal I nok få chancen for at komme med.
De 3 pladser er gået desværre, men vil meget gerne se om ikke jeg kan hjælpe dig om en måned eller to.
Angående 1-stjerner, så har det nok været i en diskussion om politik, det må du endelig ikke tage personligt, de er delt liberalt ud og har selv fået rigeligt af dem