Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du være med i et (gratis) SEO eksperiment?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer,

Jeg søger 3 Aminoer som har lyst til at være med i et SEO forsøg som gerne skulle give væsentlig bedre placeringer indenfor 1-2 måneder for dit website eller webshop.

Det er ganske gratis at være med, de eneste krav er:

• Jeg kender dig her fra Amino (ikke nødvendigvis personligt),
  • Du har optimeret dit website nogenlunde for det søgeord du gerne vil ranke på (title tags osv)
  • De(t) søgeord du gerne vil ranke for er ikke vildt konkurrencepræget (fx ikke 'rejser', 'a-kasse' osv)
  • Du får ikke lavet anden linkbuilding lige nu
  • Du er indforstået med du ikke fortæller til andre hvad jeg laver for dig - heller ikke efter endt projekt

Det eneste jeg ber om fra dig er at du er klar på at skrive/fortælle om dine erfaringer med projektet og at jeg må bruge denne udtalelse senere hen.

Send mig gerne en PB!

Der er kun plads til 3 personer og jeg forbeholder mig retten til at diskriminere kynisk mellem ansøgereBig Smile

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:33

jeg kunne godt tænke mig at få min side  stripdanmark bedre søgeord optimeret og kunne da også bruge en til et længere samarbejde , jeg har simpelthen så mange jern i ilden for tiden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 06:24

Melder mig da også gerne til det forsøg...;)

Fra Nørhalne, Vadum
Tilmeldt 24. Oct 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 06:39
Hej Erik. Jeg er også interesseret og har smykkefirma. Min side er næsten umulig at finde så det vil være godt for mig. Min side hedder aquadulce.dk
Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 07:36
Hej,

Jeg melder mig da gerne. Har 2 sider. Måske en af dem, kunne være interessant.

www.SousVide.dk - Der har vi optimeret selv, dog kun begrænset.

www.bedresøvn.dk - Der har vi SEO plugins til WP. Og vi har knoklet med søgeord osv og gjort en del - dog uden de store resultater.

Vi har ingen linkbuilding eller andet igang og har aldrig brugt en prof. til nogle af siderne.
Fra Silkeborg
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 316
Fra  db web ApS Skrevet kl. 11:30

Jeg vil gerne vide lidt mere før jeg bare sådan melder mig, men er da altid åben for nye vinkler :)

Jeg taler om min webshop der sælger gaming udstyr 

Hvad siger du til det..? :)

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 11:58

Pick me Pick me ;)

Tilmeldt 29. Jul 10
Skrevet kl. 12:07

Tak for interessen!

Jeg har kontaktet 3 Aminoer og venter kun på svar fra den sidste. Derfor er der nok lukket i denne omgang (med mindre nr.3 ikke vil være med).

Nu vil jeg gå videre og se hvad det kan blive til og så synes jeg at jer der er interesserede skulle holde øje med tråden om en måned eller to. Det er meget muligt der kommer et godt tilbud og der skal I nok få chancen for at komme med.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 12:25

Hej Erik Hamre !

Hvis du kan bruge denne www.raad-mal.dk

Selvom du har fornyeligt kastet 1 stjerne efter denne kan det være du kan gøre noget ved siden, når indehaver er "væk"

Jeg er "altid" frisk på udfordringer og nyskabelse.

Venlig hilsen

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Tilmeldt 29. Jul 10
Skrevet kl. 12:31

Hej Ib,

De 3 pladser er gået desværre, men vil meget gerne se om ikke jeg kan hjælpe dig om en måned eller to.

Angående 1-stjerner, så har det nok været i en diskussion om politik, det må du endelig ikke tage personligt, de er delt liberalt ud og har selv fået rigeligt af demBig Smile

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)