Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hells Angels truer mit barn!

Side 5 ud af 6 (54 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 18:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt nok grineren at personen vil "låne" penge og giver sit ord på at betale dem tilbage. Hehe :) 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47152
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:25 | Låst

Jeg kan selvsagt heller ikke afgøre spam eller ikke spam, og jeg tror ikke det er så let at bruge Amino som stedet man får den slags lån i alle fald.

Jeg kan dog ikke afgøre, at det er usandt, og så må rådet være, at jeg ville henvende mig til dem i rocker borgen, og stille forklare dem, at der har været en situation, hvor din datter er blevet meget bange for dem - og du ville være glad, hvis de lige kunne aftale, at smile lidt venligt til hende og endeligt ikke skræmme hende.

Rockere er ikke normalt kendt for at ville terrorisere naboer, og slet heller ikke små børn. Omvendt kan det givet opstå, ex kan der være en konfrontation hvor de har ville ha den lille pige væk, og hvor de pædagogiske evner  mildest talt ikke har været der, men jeg tror du kan få forståelse fra dem. Jeg tror absolut ikke du kommer i fare ved at gøre det.

Prøv også at tale med andre naboer, så i har lidt fodslav, og først hvis det ikke virker, så er det fat i politiet selvsagt, men du kan nok ikke først pudse politiet på dem og så tale med dem, så korrekt rækkefølge.

Jeg tror det er svært at få lån her til den slags, men du kunne måske prøve at øge troværdigheden ved at gøre det, så långiver har den skriftlige aftale med dig, men skulle give lånet ved selv at skulle indbetale direkte til modtageren i forbindelse med boligen, så en kontrolerbar 3. part var med i spillet.

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 19:48 | Låst

Tek-2518:

Godt nok grineren at personen vil "låne" penge og giver sit ord på at betale dem tilbage. Hehe :) 

hvorfor er det grineren???

Læg mærke til hvornår vil betale dem tilbage.... Alle dagene passer på udbetalingen af børnepengene... hun får ca 7000-8500 kr udbetalt i børnepenge..
Kunne forstå at man tvivlede på personen hvis hun sagde hun ville betale hver den 1 i måneden...

Til ... tag en snak med kommunen.... ellers få et kommune-garanteret indskudslån... Det kan du hvertfald godt få , med mindre d har et indskudslån i forvejen...

Måske en engangsydelse.... Håber hvertfald snart du finder ud af noget så i kan komme til at føle jer trygge igen ...

Om indlægget er falsk aner jeg intet om, men nu er der hvertfald et forslag på hvordan man kommer ud af den situation...

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Skrevet kl. 20:03 | Låst

Og du kan godt indskudslån ved privat udlejer..

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 20:14 | Låst
Neeeeej-da:

Og du kan godt indskudslån ved privat udlejer..

I Esbjerg kommune, sidst jeg tjekkede, kunne man som udgangspunkt kun få indskudslån, såfremt det var til en almen bolig.

Men der må dog kunne vurderes individuelt i særlige tilfælde.

Tilmeldt 19. Sep 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:19 | Låst

hejsa og tak for svar. Kan godt forstå folk ikke vil stole på hvem som helst og heller ikke fordi at der er så meget snyd idag.

Der er ikke længe siden der var en hundelufter der blev truet og de truede også ham med at han ikke skal gå til politi.

Det er ikke mere ind nogle måneder siden de rykkede ind.

Det her er bestemt ikke en joke.

Tilmeldt 19. Sep 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:32 | Låst

ville bare ønske jeg kunne plukke dem fra et træ.

men hvis der er en det tør stole på mig så send en mail til mig.

Venligst hilsner

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 10
Indlæg ialt: 190
Fra  BloodyInk Skrevet kl. 21:40 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kender personligt HA'erne og Brian Sandberg fra personlige møder flere gange.

En ting er sikkert, hvis nogen gjorde sådan mod dig ville de være døde nu :)

Så dette kan ikke være rigtigt og hvis du stadig mener det samme så bed dem om at

ringe til Brian Sandberg selv og høre hvad han ville sige til det, selv hvis han er fængslet

vil han få dem til at pisse i bukserne.

Desuden kender HA'erne ingen med børn , har allerede spurgt rundt.

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Skrevet kl. 21:42 | Låst

1CLICK.DK:

Desuden kender HA'erne ingen  med børn , har allerede spurgt rundt.

Stop nu, nu tror jeg ikke på Ha´erne kender hver en person de støder på....

Har du snakket med kommunen , og hvad siger de?

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 10
Indlæg ialt: 190
Fra  BloodyInk Skrevet kl. 21:43 | Låst

Hehe så kender du godt nok ikke HA'erne min ven ..

Side 5 ud af 6 (54 indlæg)