Godt nok grineren at personen vil "låne" penge og giver sit ord på at betale dem tilbage. Hehe :) |
Jeg kan selvsagt heller ikke afgøre spam eller ikke spam, og jeg tror ikke det er så let at bruge Amino som stedet man får den slags lån i alle fald.
Jeg kan dog ikke afgøre, at det er usandt, og så må rådet være, at jeg ville henvende mig til dem i rocker borgen, og stille forklare dem, at der har været en situation, hvor din datter er blevet meget bange for dem - og du ville være glad, hvis de lige kunne aftale, at smile lidt venligt til hende og endeligt ikke skræmme hende.
Rockere er ikke normalt kendt for at ville terrorisere naboer, og slet heller ikke små børn. Omvendt kan det givet opstå, ex kan der være en konfrontation hvor de har ville ha den lille pige væk, og hvor de pædagogiske evner mildest talt ikke har været der, men jeg tror du kan få forståelse fra dem. Jeg tror absolut ikke du kommer i fare ved at gøre det.
Prøv også at tale med andre naboer, så i har lidt fodslav, og først hvis det ikke virker, så er det fat i politiet selvsagt, men du kan nok ikke først pudse politiet på dem og så tale med dem, så korrekt rækkefølge.
Jeg tror det er svært at få lån her til den slags, men du kunne måske prøve at øge troværdigheden ved at gøre det, så långiver har den skriftlige aftale med dig, men skulle give lånet ved selv at skulle indbetale direkte til modtageren i forbindelse med boligen, så en kontrolerbar 3. part var med i spillet.
vh