Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import træpiller

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 19. Sep 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Regner helt klar med en bedre pris, da jeg vil aftale ca. 1.500 til 2.000 tons pr. gang - 4-6 gange årligt.

Leo

 

Tilmeldt 19. Sep 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

hej christian,

hvem er dansk wholesaler på polishpellets - syntes ikke jeg er stødt på nogen der...?

Fra Farsø
Tilmeldt 11. Sep 08
Indlæg ialt: 272
Fra  Pindustri I/S Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er hedelykke, men der skal du ikke regne med priser i den størrelse du snakker om, langt fra.

Mvh. Christian

Unginvestor.dk - Kom igang med aktier. Pindustri - Brænde salg og træfældning 

Fra Gedved
Tilmeldt 25. Mar 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis du får stablet det hele på benene, har jeg en masse i jylland som ville have interesse. tror jeg kan få afsat ca. 5 lastbiler om året til start i Jylland. hvis prisen altså er rigtig.

Du må meget gerne skrive hvis du kunne tænke dig at bruge mig som sparring eller sælger af dit produkt i jylland.

Evt. undersøg import af hestepiller eller hamster foder som også er et godt suplement for træpiller, er selv forbruger så har lidt forstand på det. mange jeg kender er gået over til korn i år fordi priserne på træpiller er steget sådan i vejert. Men skriv hvis det har interesse.

Mvh Brian

Brian.cm@live.dk

Tilmeldt 17. Apr 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det med at starter egen fabrik lyder interessant. Jeg har gode forbindelser til folk i Kaliningrad/Rusland, som gerne vil lave et samarbejdsprojekt med et træpiller fabrik. Der er gjort godt forarbejde, med plads, logistik og havn. Så levering til et dansk havn ville være optimalt.

Ring til mig på 26185093, hvis det stadigvæk har interesse.

 

mvh Mikhail

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Øhh?

Jeg er bekendt med de Baltiske lande, mente der kun var 3 af dem Estland, Litauen, og Letland. men kan se et 4 med havnebyen Kaliningrad, som ser ud til at være den største, måske et lidt dumt spørgsmål, men hvad hedder det lille land / område?, det ser ud som om det er et selvstændigt land, med en aftegning, der er lige så kraftig som eks. grænsen mellem Polen og Tyskland.

Måske bare mig der ikke har fulgt godt nok  med i skolen GGG

Venligst

René Buch

Venligst

René Buch

Tilmeldt 6. Jan 10
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Ahh så blev jeg da lidt kloger i dag, tak for det Smile

Venligst

René Buch

Venligst

René Buch

Tilmeldt 11. Jan 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hello

I can offer wood pellets din plus from Latvia

dacetomasa@gmail.com

Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag.

Var lige inde for at se om der var kommet noget nyt vedr. træpiller, og det som du havde skrevet om. 

Har du fundet en løsning ? Der er efterhånden gået noget tid siden du skrev dette indlæg.

Mvh. Michael

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)