som nogle af jer ved så er jeg blevet personligt stævnet for æsreskrænkelse her på amino.
Det er ikke nok at jeg har snart betalt dyre domme til advokater for at forsvare, men vedkommende stopper ikke, vedkommende vil føre retsag, mod mig da mit sprog er grov, selv om jeg har utrygsfrihed her i dk!
Retten mener at hver måned indtil 2012 juni skal jeg finde nogle på aminoer som bevis at grov tone og sprog bliver brugt her på amino.
Jeg kan ikke følge med i alle debatter, men hvis i bemærker at i nogle debatter bruger man grov tone eller sprog må i gerne sende mig en personlig pm med dette.
Jeg er særlig interesseret i ord som skør, gal, osv osv....
Det er ikke nok at jeg har snart betalt dyre domme til advokater for at forsvare, men vedkommende stopper ikke, vedkommende vil føre retsag, mod mig da mit sprog er grov, selv om jeg har utrygsfrihed her i dk!
Du mener vel at vi har ytringsfrihed under ansvar i Danmark.
Hvis der ikke er nedlagt navneforbud i sagen (hvilket nok ikke er realistisk), så vil jeg da gerne vide hvem det er der har sagsøgt dig.
Til det med at finde eksempler på grove udtalelser, så skulle det ville bare være at checke cafe og hygge for alt omkring politik, der går bølgerne typisk højt.
Alternativt kan du bruge søgefunktionen på en liste af grimme ord.
Stævnet for ærekrænkelse for grov tone på et onlineforum - hvad er det for en børnehave......?!
Jeg vil ikke forsvarer personen der har stævnet hende, men nu er en grov tone jo så meget, og hvis der er blevet sagt noget som kan skade personen personligt, ellers hans virksomhed på nogen måde, så må man vel sige det er fair.
Nu ved jeg ikke hvad der er blevet sagt, og jeg er egentlig også ligeglad, da jeg rent faktisk MENER at TS har en til tider meget grim tone - faktisk ofte mere end jeg synes burde accepteres.
Jeg er dog ikke personen der har sagsøgt/stævnet hende da jeg så absolut har andet at give mig til :-)