Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investeringsfirma ?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Sep 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, jeg har en kammerat, der gerne ville opstarte et investeringsfirma med mig, Jeg har dog sagt at jeg var lidt i tvivl om, hvordan vi dog skulle få penge til at investere i sådan noget: hvor han så siger at han ´kunne forestille sig at vi kunne investere via investorer, er det muligt?. og isåfald, hvordan gør vi det lige ?..

På forhånd tak.

Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

øh - lidt usikkert hvad du mener.

Hvis I ikke har nogle penge, så kan I enten låne eller få andre til at indskyde ansvarlig kapital.

Lån til investering er for professionelle - ikke for hr. og fru Jensen. Hvis I dog låner sørger en långiver iøvrigt for at I altid vil komme til at hæfte for det personligt uanset jeres virksomhedskonstruktion.

I kan få andre til at indskyde penge. Men for at få dem til det skal de vide, hvad det går ud på og så er målsætning og strategi i investeringsfirmaet ganske væsentlig. Og så er vi, hvor I egentlig bør starte. Hvad skal et investeringsfirma investere i? Og hvad får investorer ud af det? Og hvad er jeres forudsætninger for at skabe de resultater? Af jer kræver det, at vi taler om eksperter, der kan agere indenfor det, I vil satse på. Det er jeres troværdig og tilliden til jer, der gør om andre vil investere i jer.

Hvad gør I? Afdæk jeres evner og behov for andre aktive deltagere, udarbejd et forretningskoncept og afprøv det grundigt, få fat i mulige investorer og sælg det. Hvis det lykkes er det godt - hvis ikke er det forfra.

God fornøjelse.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)